۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
توافقنامه ای با هدف تامین قطعات و ارایه خدمات ویژه به تاکسیرانان
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران خبر داد

توافقنامه ای با هدف تامین قطعات و ارایه خدمات ویژه به تاکسیرانان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از برگزاری مراسم رونمایی از فروش شفاف قطعات خودرو، کارت های اعتباری و امضای توافق نامه همسو با این اقدام با وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سـازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، مهدی اسماعیل بگی، هدف از این اقدام را که با عقد توافقنامه ای سه جانبه میان سازمان تاکسیرانی تهران، وزارت صمت و شرکت ایران روور(هایپر کار) محقق شد، در جهت ارائه خدمات ویژه و تامین قطعات برای رانندگان تاکسی، به عنوان بزرگترین مصرف کنندگان قطعات در پایتخت دانست و گفت: رسیدگی به موضوعات رفاهی و معیشتی تاکسیران ها از جمله دغدغه های اصلی مسئولان سازمان است از این رو پیگیری موارد مرتبط با این مقوله در ماه های اخیر به شکلی ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به ابعاد مختلف و متنوعی که امضای این توافق نامه در ارائه خدمات به تاکسیران ها خواهد داشت افزود: ارتقای سطح رضایت شغلی و ایجاد آرامش ذهنی برای تاکسیران ها با توجه به تعداد بالای جمعیتی و ارتباط تنگاتنگ و چهره به چهره با مسافران، می تواند به ارائه خدمات بهتر آنها به دیگر شهروندان منجر شود.

اسماعیل بگی اضافه کرد: تامین و فروش قطعات و لوازم یدکی مصرفی خودروهای ایرانی براساس قیمت تمام شده تولیدی و یا با حداکثر ۵درصد سود، برگزاری جشنواره های تخفیفی برای معرفی قطعات، راه اندازی شبکه توزیع مناسب و استفاده از فن آوری های نوین حمل و نقل با هدف ارسال تمامی اقلام به نشانی خریداران مطابق سفارش، ارائه خدمات ارزان تعمیرات و تعویض روغن و لاستیک از جمله موارد در نظر گرفته شده در این توافقنامه است.

وی گفت: از دیگر مقوله های مرتبط با این اقدام می توان به فراهم شدن بازدید و خرید برخط از فروشگاه های در نظر گرفته شده به صورت نرم افزاری و یا دیگر طرق مجازی، اعطای تسهیلات کم بهره برای تعمیر و خرید قطعات تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال، ارائه خدمات ویژه به صورت مستمر و ضمانت محصولات فروخته شده به خریداران مطابق ماده ۱۰ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو مصوب سال ۱۳۸۶، راه اندازی مراکز مختلف از سوی هایپرکار به منظور دسترسی آسان و رفاه هر چه بیشتر خریداران و... اشاره کرد.

کد خبر: ۱۴۰٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha