۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
۳۳۰ واحد صنفی متخلف زنجان پلمب شدند/ ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
فرماندار زنجان:

۳۳۰ واحد صنفی متخلف زنجان پلمب شدند/ ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی

زنجان - فرماندار زنجان گفت: بیش از ۳۳۰ واحد صنفی شهرستان به علت همکاری نکردن در اجرای فاصله گذاری اجتماعی پلمب شدند.

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به فعالیت واحدهای صنفی کم ریسک از ۲۳ فروردین ماه سالجاری در استان، گفت: موضوع رعایت  نکردن بهداشت توسط واحدهای صنفی باعث نگرانی است. 

وی اظهار کرد: برخی واحدهای صنفی که مجاز به فعالیت تا ساعت ۱۸ عصر هستند به این امر را رعایت نمی کنند و تا ساعات پایانی روز به فعالیت خود ادامه نی دهند.

عسگری متذکر شد: تذکر های لازم به این واحدها داده شده و اگر موارد اعلام شده در طرح فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشود واحد صنفی پلمب خواهد شد.

فرماندار زنجان، بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط واحدهای صنفی در زنجان، افزود: طبق قوانین پروتکل‌های خاصی از جمله رعایت بهداشت، ضدعفونی محل کسب و تأمین اقلام حفاظتی برای کارکنان واحدهای صنفی باید مد نظر قرار گیرد.

عسگری با بیان اینکه در فاز اول طرح فاصله گذاری اجتماعی برخی از واحدهای صنفی در شهرستان زنجان همکاری خوبی را داشتند، ابراز داشت: در فاز نخست فاصله گذاری اجتماعی ۳۳۰واحد صنفی متخلف پلمب شد.

وی افزود: برای مقابله با شیوع بیماری کرونا تدابیر ویژه اندیشیده شده  و در شهرستان زنجان به لحاظ برخورداری از نقاهتگاه هیچ گونه مشکلی  وجود ندارد.

فرماندار زنجان، گفت: از تمام واحدهای صنفی در شهرستان زنجان درخواست می شود پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت رعایت نکردن برخورد لازم انجام خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۴٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha