۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
بررسی ایرادات شورای نگهبان در نشست امروز کمیسیون تلفیق
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس خبر داد

بررسی ایرادات شورای نگهبان در نشست امروز کمیسیون تلفیق

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس گفت: شورای نگهبان تاکنون ایرادات خود را نسبت به ۴ تبصره لایحه بودجه به مجلس ارائه کرده است که این ایرادات در نشست امروز کمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس، با اشاره به اینکه شورای نگهبان تا روز گذشته در خصوص ۴ تبصره ابتدایی لایحه بودجه ایرادات خود را به مجلس ارائه کرده است، گفت: هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق صبح امروز با حضور با برخی اعضای تلفیق نشستی را برای بررسی ایرادات شورای نگهبان برگزار کرد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه بودجه شامل یک سری ابهامات، اصلاح عبارتی و مغایرت با قانون اساسی و شرع مقدس بود که اغلب این ایرادات در نشست امروز صبح کمیسیون تلفیق با ارائه پیشنهادات بررسی و تنظیم شد.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه امروز بعداظهر نشستی را با شورای نگهبان برای بررسی ایرادات لایحه بودجه ۱۴۰۱ خواهند داشت و بعد از آن کمیسیون تلفیق عصر امروز ساعت ۱۶ نشست خود را با حضور اعضا برای بررسی و اصلاح ایرادات شورای نگهبان برگزار می کند تا گزارش آن در نشست فردا در صحن علنی بررسی شود.

وی بیان کرد: مجلس تلاش می‌کند تا بررسی لایحه بودجه را تا پایان هفته به اتمام برساند تا بودجه ۱۴۰۱ برای ابلاغ به دولت نهایی شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۷۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha