۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
پیش‌بینی ۱۱۰ نقطه عرضه مستقیم میوه شب عید در استان همدان
معاون جهادکشاورزی همدان عنوان کرد:

پیش‌بینی ۱۱۰ نقطه عرضه مستقیم میوه شب عید در استان همدان

همدان - معاون توسعه بازرگانی و صنایع تبدیلی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از پیش بینی ۱۱۰ نقطه عرضه مستقیم میوه شب عید در سطح این استان خبر داد.

به گزارش بازار؛ حسین فضلی از پیش بینی ۱۱۰ نقطه عرضه مستقیم میوه شب عید در استان همدان خبر داد و گفت: از این تعداد نقاط پیش بینی شده برای عرضه میوه تنظیم بازار شب عید ۴۰ نقطه در قالب جایگاه های خاص به شهر همدان و ۶۸ نقطه به سایر شهرستانها اختصاص دارد.

فضلی اظهار کرد: برآورد میوه پیشنهادی شب عید برای تنظیم بازار استان همدان یک هزار و ۸۰۰ تن شامل ۶۰۰ تن سیب و یک هزار و ۲۰۰ تن پرتقال بود که از دو یا سه ماهه قبل با سازمان تعاون روستایی هماهنگ شد و اکیپ‌های کنترل نظارت که توسط سازمان تعاون روستایی در مبدا مستقر بودند کار خود را به خوبی انجام داده و میوه با کیفیتی خریداری کردند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ تن پرتقال و ۵۰۲ تن سیب به انبارها و سردخانه‌های استان منتقل شده که۹۸ تن باقی مانده سیب را نیز به صورت متمرکز طلبکار هستیم که در صورت نیاز وارد استان خواهیم کرد.

فضلی در رابطه با قیمت میوه تنظیم بازار امسال شب عید عنوان کرد: قیمت میوه تنظیم بازار شب عید ۲۰ تا ۲۵ درصد زیر قیمت متوسط بازار عرضه خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۰٬۷۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha