۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
۱۱۰ میلیون تومان معامله روزانه برکت در بورس
بازار گزارش می دهد

۱۱۰ میلیون تومان معامله روزانه برکت در بورس

گروه دارویی برکت توانسته روزانه حدود ۱۱۰ میلیون تومان در بورس معامله داشته باشد؛ ارزش کل معاملات این گروه معادل ۱۹ میلیارد تومان بوده است.

بازار؛ گروه بورس: براساس آمار منتشر شده در بورس، گروه دارویی برکت توانسته روزانه حدود ۱۱۰ میلیون تومان معامله داشته باشد؛ ارزش کل معاملات این گروه معادل ۱۹ میلیارد تومان بوده است.

معاملات بورسی گروه دارویی برکت طی یک بازه سه ساله هزار و ۴۱۳ درصد بوده که این موضوع بیانگر ثبات و چرخ نقدینگی در سهام بورسی این گروه است. این گروه با بازدهی ۴ درصدی طی یک هفته و ۱۴ درصدی طی یک ماه رنگ نشان سبز را میان شرکت های بورسی به خود اختصاص می دهد، مساله ای که برای سهامدارانی که علاقمند به سرمایه گذاری بلند مدت هستند، اعتماد و اطمینان خاطر کافی ایجاد می کند.

ارزش بازار سهام گروه دارویی برکت ۱۲۰ هزار میلیارد ریال است، این مقدار ارزش بازار در بورس تنها با فرآیند توسعه و تنوع در کنار حفظ حقیقی بازار سرمایه ایجاد می شود.

براساس آمار منتشر شده از عملکرد گروه دارویی برکت، رشد از کف این سهم در بازار بورس پس از ۵۰ روز حدود ۲۰ درصد خواهد بود، برکت به عنوان یکی از فعال ترین گروه هایی دارویی در بورس توانسته نظر سرمایه گذاران فراوانی را نسبت به خود جذب کند. این گروه دارویی نه تنها در سود دهی بلکه در بازه زمانی مناسب نیز با عملکرد مناسبی همراه است.

نسبت حجم گروه دارویی برکت در آخرین آمار منتشر شده طی یک ماه از عملکرد، ۹۳ درصد بوده است. این مقدار عملکرد نشان می دهد که برکت در سال مالی آینده می تواند مطمئن ترین جایگاه برای خرید سهم توسط سرمایه گذاران در بازار باشد.

شایان ذکر است که گروه دارویی برکت، به عنوان دومین هلدینگ دارویی کشور، با ۱۷ شرکت تابعه و بیش از ۳ هزار ۶۰۰ نفر نیروی متخصص و متعهد و ایجاد حدود ۱۲ هزار شغل غیرمستقیم و در اختیار داشتن حدود ۱۴ درصد سهم عددی بازار دارویی ایران، موفق شده است بالغ بر ۸۰۰ قلم محصول را در ۱۵ گروه درمانی مختلف تولید و عرضه کند.

کد خبر: ۱۴۰٬۶۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha