۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
قیمت میلگرد | لیست قیمت میلگرد ظفربناب در شهرآهن

قیمت میلگرد | لیست قیمت میلگرد ظفربناب در شهرآهن

قیمت میلگرد ظفربناب از جمله پر بازدیدترین محصولات شهرآهن بوده که قیمت لحظه ای آن مورد توجه قرار گرفته است.

بازار; گروه صنعت: قیمت میلگرد ظفربناب از جمله پر بازدیدترین محصولات شهرآهن بوده که قیمت لحظه ای آن مورد توجه قرار گرفته است. میلگرد از پر مصرف ترین صنایع فولادی است که در انواع گوناگونی تولید می شود و کاربرد گسترده ای دارد، از این جهت اطلاع از قیمت این محصولات حائز اهمیت است. کارخانه های میلگرد سازی بسیاری در کشور وجود دارد که با کیفیت ترین محصولات را تولید و نیاز کشور را برطرف می کنند، علاوه بر این به دلیل حجم بالای تولید برخی از کارخانه ها محصولات خود را به دیگر کشورها صادر می کنند. یکی از معتبرترین مجتمع های تولید فولاد که میلگردهای مرغوبی را تولید می کند کارخانه ظفر بناب است. این کارخانه سهم قابل توجهی از میلگرد ایران را تولید می کند. اطلاع از قیمت روز و لیست قیمت میلگرد ظفر بناب از موارد مهم هنگام خرید و برای تصمیم گیری درست است، از این رو شهر آهن این لیست را در اختیار شما قرار داده است و شما می توانید آن را در سایت ما مشاهده کنید.

در کارخانه میلگرد ظفر بناب، میلگردهای و در سایزهای ۸ تا ۲۸ تولید و به بازار عرضه می شوند. این شرکت با بهره گیری از تجهیزات به روز، نیروی کار ماهر و تلاش شبانه روزی، تمام تلاش خود را می کند که بهترین و با کیفیت ترین میلگردها را به بازار عرضه کند. قیمت این محصولات به عوامل بسیاری بستگی دارند و این عوامل به صورت مستقیم و غیر مستقیم می توانند در تعیین قیمت میلگرد تاثیر گذار باشند، از این رو نمی توان قیمت ثابتی را برای این محصولات در نظر گرفت.

قیمت میلگرد | لیست قیمت میلگرد ظفربناب در شهرآهن

عوامل موثر در قیمت میلگرد ظفر بناب در شهرآهن

همانطور که گفته شد عوامل بسیاری وجود دارد که در قیمت گذاری میلگرد موثر هستند، در کل قیمت میلگرد به عواملی مانند ضخامت، وزن، نوع و... آن بستگی دارد که هر فرد متناسب با نوع کاربرد و پروژه قابل اجرا باید بهترین مدل را انتخاب نماید. میلگردهای ظفر بناب با رعایت تمامی استانداردهای جهانی تولید می شوند و کیفیت بالایی دارند، از این رو دارای محبوبیت ویژه ای هستند و در نتیجه لیست قیمت آن ها برای بسیاری از افراد مهم است که در شهرآهن می توان به این لیست قیمت دسترسی داشت و با توجه به سایز، مدل، ضخامت و ... میلگرد، قیمت نهایی آن را بررسی کرد. پارامترهایی که به صورت غیر مستقیم در قیمت گذاری میلگرد ظفر بناب موثر هستند شامل قیمت جهانی میلگرد، دسترسی به مواد اولیه، نرخ ارز، قیمت نفت، وضعیت اقتصادی و... هستند که کاهش یا افزایش هر کدام از این پارامترها می تواند قیمت میلگرد را دچار نوسان کند.

علاوه بر مواردی که در بالا به آن ها اشاره شد افزایش و کاهش عرضه و تقاضا نیز تاثیر بسیاری در قیمت گذاری میلگرد ظفر بناب دارد، به گونه ای که هر چه عرضه محصول بیشتر باشد قیمت میلگرد به نسبت پایین می آید. در عوض اگر میزان تولید و عرضه میلگرد ظفر بناب کم باشد قیمت آن بیشتر خواهد شد. در کل برای تولید میلگرد از شمش های فولادی استفاده می شود که قیمت این محصول به صورت لحظه ای دچار نوسان می شوند، از این رو قیمت نهایی میلگرد نیز دستخوش تغییراتی می شود. روش تولید میلگرد نیز تاثیر بسیاری در قیمت نهایی میلگرد ظفر بناب دارد و با توجه به نورد سرد و گرم این قیمت متفاوت خواهد بود. به طور کلی عواملی که در قیمت گذاری نهایی میلگرد ظفر بناب تاثیر دارند شامل موارد زیر هستند:

· گرید میلگرد

· فرآیند تولید

· سایز و ابعاد

· میزان ضخامت

· قیمت مواد اولیه

· دسترسی به مواد اولیه

· قیمت نفت

· قیمت جهانی میلگرد

· هزینه حمل و نقل

· هزینه انبارداری

· شرایط اقتصادی کشور

· تورم و تحریمات

· قیمت ارز

· وزن میلگرد

· تقاضا و عرضه

· و ...

قیمت میلگرد | لیست قیمت میلگرد ظفربناب در شهرآهن

استعلام قیمت میلگرد ظفر بناب در شهرآهن

شهرآهن یکی از سایت های بسیار معتبر در زمینه خرید و فروش صنایع فولادی است. شهرآهن سال هاست در این زمینه فعالیت می کند و با کارخانه های معتبر کشور قرارداد دارد، از این رو بهترین و با کیفیت ترین محصولات را بدون واسطه و با قیمتی پایین در اختیار مشتری های خود قرار می دهد. یکی از برندهای موجود در شهرآهن میلگرد ظفر بناب است که انواع آن را می توان در این مرکز خرید پیدا کرد. قیمت میلگرد ظفر بناب در سایت شهرآهن به صورت روزانه آپدیت می شود و با مراجعه به سایت شهرآهن می توانید به آسانی از قیمت دقیق این محصولات اطلاع پیدا کنید. علاوه بر این برای استعلام قیمت میلگرد ظفر بناب در شهرآهن می توان با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان فروش شهرآهن کسب کنید. یکی از مزیت های شهرآهن این است که خریدار می تواند به آسانی قیمت میلگرد ظفر بناب را با توجه به سایز، مدل و ... با برندهای دیگر مقایسه کند و خرید مناسبی را انجام دهد.

کد خبر: ۱۴۰٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha