۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
دستگاه میوه خشک کن | انتخاب بهترین دستگاه میوه خشک کن بکردانه

دستگاه میوه خشک کن | انتخاب بهترین دستگاه میوه خشک کن بکردانه

دستگاه میوه خشک کن امروزه به یکی از مشاغل پر سود تبدیل شده است. خواصی که میوه خشک دارد باعث شده است که افراد بسیاری بفکر راه انداختن کسب و کار های کوچک و بزرگ در این رابطه باشند .

بازار; گروه صنعت: دستگاه میوه خشک کن امروزه به یکی از مشاغل پر سود تبدیل شده است. خواصی که میوه خشک دارد باعث شده است که افراد بسیاری بفکر راه انداختن کسب و کار های کوچک و بزرگ در این رابطه باشند . به همین دلیل مجموعه بکردانه را به فکر انداخت تا با تولید دستگاه میوه خشک کن با کیفیت و با قیمت مناسب به کسب و کارها کمک کند.

با استفاده از دستگاه میوه خشک کن می توان هم در خانه و هم در سطح وسیع و کارگاهی یا کارخانه ای به خشک کردن میوه اقدام نمود که این امر بستگی به انتخاب نوع دستگاه و سایر ملزومات و تجهیزات دارد.

میوه های خشک یا به عبارتی چیپس میوه در گذشته به روش های سنتی تولید می شد. میوه های خشک امروزه در بازار از قیمت بالایی برخوردار هستند. دستگاه های میوه خشک کن خانگی می توانند برای خشک کردن میوه ها مقرون به صرفه تر باشند از سویی دستگاه های میوه خشک کن صنعتی و کارگاهی نیز توجیه اقتصادی دارند.

دستگاه میوه خشک کن

قبل از خرید هر نوع میوه خشک کنی باید اطلاعات دقیقی از دستگاه های موجود در بازار و ویژگی های آن ها در اختیار داشت. میوه خشک کن هایی که در بازار وجود دارند شامل دو گروه هستند:

  • نوع اول از دستگاه های میوه خشک کن دارای چند طبقه روی هم هستند که در این طبقات ورقه های میوه ها قرار می گیرد. گردش هوا در بین این طبقات به وسیله یک فن انجام می وشد که در بخش انتهایی دستگاه نصب شده است. برای خارج کردن میوه ا از طبقات پایین این دستگاه، ابتدا باید طبقه های فوقانی را خارج کرد.
  • نوع دوم دستگاه های میوه خشک نیز دارای چند طبقه هستند با این تقاوت که این طبقات به صورت کشویی خارج می شوند و محتویات هر طبقه را بدون برداشتن طبقه قبل می توان قرار دارد یا برداشت. دستگاه فن در این نوع  میوه خشک کن، معمولا در بخش بالایی آن وجود دارد.
  • مجموعه بکردانه از برترین سازندگان و ارائه دهندگان دستگاه های میوه خشک کن خانگی و صنعتی هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.

کدام دستگاه میوه خشک کن بهتر است؟

در انتخاب نوع دستگاه میوه خشک کن بهتر است از نوعی استفاده شود که دارای طبقات کشویی است. در این نوع دستگاه میوه ها به صورت یکسان خشک می شوند. دستگاه میوه خشک کن باید دارای دفترچه راهنما برای قرار دادن میوه خشک درون آن ها باشد.

  • در مورد دستگاه میوه خشک کن باید دقت داشته باشید که وضعیت گردش هوای این محصول چگونه است. هوا باید در این دستگاه به طور یکسان گردش کند تا میوه ها به طور یکنواخت خشک شوند. اگر گردش هوا یکسان نباشد و بخشی از میوه دارای رطوبت باشد میوه ها فاسد می شوند.
  • یک دستگاه میوه خشک کن مناسب باید دارای قابلیت تنظیم دما باشد تا بتوان دمای آن را متناسب با نوع میوه تنظیم کرد. ترموستات باعث می شود دما در درجه تعیین شده باقی بماند.
  • توان مصرفی دستگاه از ویژگی هایی است که قیمت دستگاه بستگی زیادی به آن دارد. هر چه توان مصرفی دستگاه بیشتر باشد  دستگاه در مدت زمان کم تری گرم می شود اما این دستگاه ها قیمت بیشتری نیز دارند.
  • دستگاه های میوه خشک کن معمولا از پلاستیک یا استیل ضد زنگ ساخته می شوند. میوه خشک کن هایی با بدنه استیل بیشتر برای مصارف صنعتی و کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • ظرفیت دستگاه با توجه به نیاز خریدار مشخص می شود. دستگاه های میوه خشک کن در ابعاد مختلف و با ظرفیت های متعددی به تولید می رسند.

انتخاب بهترین دستگاه میوه خشک کن بکردانه

میوه های خشک اگر در حجم بالایی تولید شوند می توانند به کشور های دیگر نیز صادر شوند. برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی و تولید میوه خشک در ابتدا به یک دستگاه میوه خشک کن نیاز است.

تهیه دستگاه میوه خشک کن باید از برند های معتبر و از کارخانه های مورد اعتماد تهیه شود.

با وجود اطلاعاتی که درباره خرید  بهترین دستگاه های میوه خشک کن وجود دارد با این حال باز هم خرید این دستگاه برای خریدارن ممکن است امری پیچیده و دشوار باشد.

مجموعه بکردانه متخصص در طراحی و ساخت انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی، امکان مشاوره با کارشناسان فروش را برای خریدارن فراهم نموده است. خرید از این مجموعه به صورت آنلاین و غیر حضوری میسر است و محصولات خریداری شده در کم ترین زمان به دست مشتریان می رسد.

کد خبر: ۱۴۰٬۵۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha