۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۲
محدودیت در واردات لوازم خانگی نباید به فرصتی برای گرانفروشی تبدیل شود
عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

محدودیت در واردات لوازم خانگی نباید به فرصتی برای گرانفروشی تبدیل شود

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: محدودیت در واردات لوزام خانگی نباید به فرصتی برای گرانفروشی تولیدکنندگان تبدیل شود در غیر این صورت تکرار سرنوشت صنعت خودرو در این صنعت دور از ذهن نیست.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، بهزاد رحیمی درباره ضرورت توجه تولیدکنندگان لوازم خانگی به ارتقا کیفیت محصولات تولیدی، گفت: تولیدکنندگان این حوزه نباید به بیراهه رفته و از شرایط کنونی سوءاستفاده کنند بلکه باید از بازاری که به صورت انحصاری در اختیار آن‌ها قرار گرفته به درستی برای ارتقا بهره گیرند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محدودیت در واردات لوازم خانگی به معنای چک سفید امضا برای تولیدکنندگان نیست، افزود: همراهی مسئولان با تولیدکنندگان لوازم خانگی مشروط بر رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولید محصولات باکیفیت و با قیمت مناسب است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: محدودیت در واردات لوزام خانگی نباید به فرصتی برای سودجویی و گرانفروشی تولیدکنندگان تبدیل شود در غیر این صورت تکرار سرنوشت صنعت خودرو در این صنعت دور از ذهن نیست.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان لوازم خانگی باید در سیاست‌های خود تجدیدنظر کنند، تصریح کرد: تولیدکنندگان باید از شرایط مناسب کنونی برای خودکفایی، بهبود کیفیت، کاهش هزینه‌های تولید و... استفاده کنند نه اینکه از بازار انحصاری که مصرف کننده حق انتخاب ندارد، سودءاستفاده کرده و قیمت را بدون توجه به بهبود کیفیت افزایش دهند.

کد خبر: ۱۴۰٬۵۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha