۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۰
احتمال افزایش ۳۰ درصدی قیمت برای شیبا اینو
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش ۳۰ درصدی قیمت برای شیبا اینو

با افزایش انباشت چشمگیر رمز ارز شیبا در کیف پول سرمایه گذاران بزرگ این ارز، کارشناسان احتمال ورود شیبا به روندی صعودی را پیش بینی می کنند.

به گزارش بازار، با افزایش حجم معاملات سرمایه گذاران بزرگ، قیمت شیبا اینو می تواند خرس ها را با یک جهش مثبت شگفت زده کند. بر خلاف بسیاری از رمز ارزهای بازار، تحلیلگران اکنون نسبت به قاتل دوج کوین خوش بین بوده و معتقدند که احتمال شکست قیمت شیبا اینو وجود دارد.

قیمت شیبا اینو طی هفته گذشته کاهش داشته است. جالب اینجاست که طی ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات سرمایه گذاران بزرگ کیف پول های شیبا افزایش یافته است.

نهنگ ها از طریق کاهش اخیر قیمت، فعالیت تجاری خود را بر روی شیبا افزایش دادند. افزایش حجم تراکنش ها می تواند نشان دهنده افزایش انباشت یا افزایش فشار فروش برای شیبا باشد.

اکنون گفته می شود ۱۰۰ کیف پول برتر دارای شیبا اینو، طی روزهای اخیر، تعداد بیشتری از این رمز ارز را به مجموعه خود اضافه کرده اند. بر اساس داده‌های پلتفرم هوش رمزنگاری WhaleStats، میانگین موجودی شیبا اینو در کیف پول های متعلق به سرمایه‌گذاران بزرگ این ارز، ۱۷۸.۸۷ درصد افزایش یافته است.

احتمال افزایش ۳۰ درصدی قیمت برای شیبا اینو

ارزش توکن شیبا در پرتفوی نهنگ ها ۱۸۰.۴۸ درصد افزایش داشته است. آدرس‌های فعال در شبکه شیبا نیز ۸۸۰% افزایش را نشان می دهد که این حجم از انباشت سرمایه می تواند آغازگر آماده سازی برای شروع روندی صعودی باشد.

تحلیلگران روند قیمت شیبا اینو را ارزیابی کرده و رشد ۳۰ درصدی را برای این ارز پیش‌بینی کرده‌اند. تحلیلگران نشریه معتبر FXStreet نیز استدلال می‌کنند که شیبا اکنون پتانسیل رشد قیمت و آغازی پر شتاب برای افزایش قیمت را پیش رو داشته باشد.

تحلیلگران در ۱۲ مارس ۲۰۲۲ یک چرخش «کونو » را در نمودار قیمت شیبا اینو شناسایی کردند. که این شاخص، یک سیگنال صعودی برای قیمت شیبا در نظر گرفته می شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha