۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
لوله بازکنی شبانه روزی خدمات تاسیسات غرب تهران + روش رفع گرفتگی در منزل

لوله بازکنی شبانه روزی خدمات تاسیسات غرب تهران + روش رفع گرفتگی در منزل

لوله بازکنی شبانه روزی یکی از خدمات تاسیسات ساختمان غرب تهران است.

به گزارش بازار، لوله بازکنی شبانه روزی یکی از خدمات تاسیسات ساختمان غرب تهران است. خدمات تاسیسات غرب تهران به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز در زمینه رفع گرفتگی سینک آشپزخانه، تعمیر توالت فرنگی، رفع گرفتگی لوله فاضلاب، رفع گرفتگی توالت ایرانی، تعمیر کولر آبی در خدمات تاسیسات غرب تهران و غیره فعالیت می‌کند. کافیست با شماره‌های این مرکز خدماتی تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان نیروهای مجرب به محل مورد نظر اعزام شوند. یکی از شایع‌ترین مشکلات، گرفتگی لوله فاضلاب است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از تماس با خدمات لوله بازکنی شبانه روزی، از راهکارهای خانگی استفاده کنید. در این مقاله شما را با روش‌های خانگی جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب آشنا می‌کنیم.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب

  • زمان ظرف شستن، مدت زمان زیادی طول می‌کشد که آب سینک خالی شود.
  • در زیر دوش حمام حس می‌کنید که زیر پاهای‌تان آب جمع شده است.
  • در آشپزخانه و توالت بوی بدی احساس می‌شود.
  • فاضلاب توالت ایرانی و فرنگی‌های خیلی دیر تخلیه می‌شود و حتی بعد از تخلیه شدن ممکن است فضولات باقی بمانند.

تمام این موارد به شما هشدار می‌دهند که به زودی لوله‌های فاضلاب منزل شما می‌گیرد. پس با مشاهده این موارد هرچه سریع‌تر به خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تماس بگیرید. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با روش‌های خانگی، مشکل گرفتگی لوله‌ها را رفع کنید و در صورتی که جواب نداد؛ حتما به لوله بازکنی شبانه روزی تماس بگیرید.

روش‌های خانگی رفع گرفتگی لوله فاضلاب

در این‌بخش می‌خواهیم چند روش خانگی برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب را به شما معرفی کنیم، پس تا آخر این مطالب با ما همراه باشید.

شوینده و آب‌گرم: مقداری مواد شوینده را با آب‌گرم حل کنید تا کف کند و سپس داخل لوله فاضلاب بریزید. این‌کار باعث می‌شود که اگر گرفتگی در اثر چربی و روغن باشد، برطرف شود. این‌روند را چندبار تکرار کنید تا مشکل به طورکلی رفع شود و در آخر یک کتری آب‌جوش داخل لوله فاضلاب بریزید.

آویز فلزی لباس: یکی از روش‌های بسیار راحت و کم‌هزینه، استفاده از آویز فلزی لباس است. ابتدا تمام خمیدگی‌های آویز به جز سر آن را صاف نمایید و سپس داخل لوله فاضلاب کنید تا جایی که ممکن است آویز را داخل لوله کنید تا به گرفتگی برخورد کند. سپس سعی کنید چیزی که باعث گرفتگی لوله شده را با قلاب بیرون بکشید و در آخر هم یک کتری آب‌جوش داخل لوله فاضلاب بریزید.

سرکه و جوش‌شیرین: ۳/۱ فنجان سرکه را با ۳/۱ جوش‌شیرین ترکیب کرده و آن را داخل لوله فاضلاب بریزید و نیم ساعت صبر کنید. این مخلوط حالت اسیدی دارد و کمک می‌کند که اگر گرفتگی در اثر چربی، روغن و مو باشد، برطرف شود. توجه داشته باشید که شما می‌توانید با توجه به میزان گرفتگی، مقدار سرکه و جوش‌شیرین را افزایش دهید. به‌علاوه این محلول، می‌تواند لوله فاضلاب را از لجن و لعاب پاکسازی کند. اگر استفاده از این روش به رفع گرفتگی لوله‌ها کمکی نکرد، حتما با خدمات لوله بازکنی شبانه روزی تماس بگیرید.

جاروبرقی تر و خشک: اگر شما یک جاروبرقی تر و خشک دارید، می‌توانید با کمک آن هر چیزی که باعث گرفتگی لوله شده را بیرون بکشید. زمانی که لوله جاروبرقی را داخل لوله فاضلاب کردید، حتما اطراف لوله را پوشانده تا جاروبرقی با قدرت بیشتری بتواند چیزی که داخل لوله فاضلاب هست را خارج‌ کند.

آب‌گرم: یکی از راحت‌ترین روش‌ها جهت برطرف کردن گرفتگی لوله فاضلاب، استفاده از آب‌گرم است. یک سطل آب‌گرم آماده کرده و داخل لوله فاضلاب بریزید. ‌ اینکار را چندین بار انجام دهید. اگر با این‌کار گرفتگی لوله فاضلاب برطرف نشد، مقداری مایع شوینده داخل لوله ریخته و سپس یک سطل آب‌گرم بریزید.

کاستیک سودا: کاستیک سودا یا همان سود سوزآور با ایجاد واکنش شیمیایی به رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب کمک می‌کند. ۴/۳ گالن آب سرد را داخل یک سطل ریخته و سه فنجان کاستیک سودا به آن اضافه کنید. حتما در زمان استفاده، دستکش و عینک بزنید. سپس با کمک یک چوب بلند کاستیک را در آب حل کرده و داخل لوله فاضلاب بریزید. سی دقیقه الی یک ساعت صبر کنید و سپس لوله را با آب گرم بشویید. در صورتی که گرفتگی لوله فاضلاب رفع نشد، حتما با لوله بازکنی شبانه روزی تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان نیروهای مجرب و کاربلد به محل مورد نظر اعزام شوند.

لوله بازکنی شبانه روزی خدمات تاسیسات غرب تهران + روش رفع گرفتگی در منزل

تمیز کردن لوله: اگر سینک ظرفشویی شما گرفته و نیاز به رفع گرفتگی سینک آشپزخانه دارید یکی از بهترین روش‌ها تمیز کردن لوله است. در زیر سینک یک لوله یو شکل وجود دارد که گرفتگی آن مانع از تخلیه آب می‌شود. جهت تمیز کردن این لوله، ابتدا یک سطل زیر لوله قرار داده و با یک‌ آچار این لوله را باز کنید و تمام فضولات و مواد غذایی که داخل آن گیر کرده را بیرون آورده و خوب آن را بشویید و دوباره آن را وصل کنید.

فنر لوله بازکنی: فنر لوله باز کنی یک وسیله عالی برای رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب است. شما می‌توانید نمونه دستی یا برقی آن را از فروشگاه‌های ابزار فروشی خریداری کنید. البته توجه داشته باشید این وسیله فقط برای گرفتگی لوله‌ها به صورت سطحی کاربرد دارد و نمی‌تواند رسوب گیری را انجام دهد. اگر نیاز به رسوب گیری لوله‌ها دارید، حتما با لوله بازکنی شبانه روزی تماس بگیرید.

نمک و جوش‌شیرین: یکی از روش‌های عالی برای رفع گرفتگی لوله استفاده از مخلوط نمک و جوش‌شیرین است. ۲/۱ نمک را با ۲/۱ جوش‌شیرین ترکیب و داخل لوله فاضلاب ریخته و بعد از ده الی پانزده دقیقه یک سطل آب گرم داخل لوله ها بریزید. این روش از گرفتگی لوله‌های فاضلاب به مرور زمان جلوگیری می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم هفته‌ای یک‌بار این مواد را داخل لوله‌ها بریزید تا هیچ‌وقت با مشکل گرفتگی لوله مواجه نشوید.

سرکه، جوش‌شیرین و آب گرم: اگر سینک یا وان حمام گرفته، ابتدا با توجه به گرفتگی لوله‌ها، مقداری جوش‌شیرین و سرکه را داخل لوله‌ها ریخته و یک ساعت صبر کنید. سپس درپوش سینک و وان را گذاشته و آب‌گرم را باز کنید تا وان یا سینک پر شود. در انتها درپوش را بردارید تا آب با فشار وارد لوله شود و هر چیزی را که باعث گرفتگی لوله‌ها شده را از سرراه بردارد. این روش می‌تواند گرفتگی لوله‌ها را که در اثر جمع شدن مو و فضولات ایجاد شده رفع کند. اگر با این روش گرفتگی لوله‌ها رفع نشد، شما حتما به خدمات لوله بازکنی شبانه روزی نیاز دارید.

اسید رقیق: یکی از روش‌های رفع گرفتگی لوله‌ها استفاده از اسید رقیق است. توجه داشته باشید که حتما رقیق باشد، زیرا در غیر این صورت استفاده از اسید به مرور زمان باعث از بین رفتن اتصالات می‌شود. اسید رقیق قدرت زیادی ندارد و می‌تواند برای از بین چربی و روغن لوله‌ها موثر باشد.

تلمبه لوله بازکن: شما می‌توانید با خرید تلمبه، گرفتگی لوله‌ها را برطرف کنید. توجه داشته باشید که تلمبه انواع مختلفی دارد و بعضی از آنها برای سینک و برخی دیگر برای توالت مناسب هستند. ‌ شما با توجه به گرفتگی لوله‌ها باید نمونه مورد نظر را خریداری کنید. طریقه استفاده از این وسیله به این صورت است که ابتدا تلمبه را روی خروجی لوله قرار داده و چندین بار آن را بالا و پایین کنید. اینکار باعث رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب می‌شود. در آخر هم یک سطل آب‌گرم داخل لوله‌ها بریزید. اگر با این کار موفق به حل این مشکل نشدید، حتما به خدمات لوله بازکنی شبانه روزی زنگ بزنید تا هر چه سریع‌تر مشکل گرفتگی لوله‌ها حل شود.

لوله بازکنی شبانه روزی خدمات تاسیسات غرب تهران + روش رفع گرفتگی در منزل

لوله بازکنی شبانه روزی خدمات تاسیسات غرب تهران

همان‌طورکه در این مقاله مطالعه کردید؛ شما می‌توانید با روش‌های مختلف، گرفتگی لوله‌های فاضلاب را رفع کنید. البته ممکن است مشکل گرفتگی لوله‌ها به همین سادگی حل نشود. در این صورت به خدمات لوله بازکنی شبانه روزی نیاز دارید. اگر ساکن تهران هستید، می‌توانید برای بهره‌مندی از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی با شماره‌های موجود در سایت https://www.khadamatthehran.ir/ تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان، افراد متخصص در این زمینه به محل اعزام شوند. توجه داشته باشید که رفع گرفتگی لوله فاضلاب، رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی، رفع گرفتگی سینک آشپزخانه، تعمیر توالت فرنگی و موارد دیگر را به افراد باتجربه بسپارید؛ زیرا در صورتی که به شکل اصولی و صحیح لوله‌ها تمیز نشوند، شما مجبور می‌شوید در آینده هزینه بیشتری را بابت گرفتگی لوله‌ها بپردازید.

کد خبر: ۱۴۰٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha