۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
صنعت نفت سبزتر می‌شود| هزینه ۷۰۰ میلیارد ریالی برای توسعه فضای سبز در مناطق نفتی
مدیر کل بهداشت و محیط زیست وزارت نفت مطرح کرد:

صنعت نفت سبزتر می‌شود| هزینه ۷۰۰ میلیارد ریالی برای توسعه فضای سبز در مناطق نفتی

بوشهر- انصاری مدیر کل بهداشت و محیط زیست وزارت نفت با بیان اینکه صنعت نفت سبزتر می‌شود از هزینه ۷۰۰ میلیارد ریالی برای توسعه فضای سبز در مناطق نفتی خبر داد.

مظاهر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: صنعت نفت در کنار خدماتی که به کشور در نقاط مختلف ارائه می‌کند به محیط کاری و محیط پیرامونی نیز توجه خاصی دارد.

وی افزود: بویژه در بحث فضای سبز و کاشت درخت و نهال در پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تاکید خاصی داریم و اعتقاد داریم موجبات نشاط روحیه کارکنان و مردم را فراهم می‌کند.

مدیر کل بهداشت، ایمنی و محیط زیست وزارت نفت خاطر نشان کرد: بر اساس الزامات قانونی صنعت نفت، باید ۱۰ درصد فضای کاری اعم از پالایشگاه‌ها و ... با فضای سبز ساماندهی شود که در صنعت نفت، علاوه بر رسیدن به الزامات، شاهد اختصاص ۳۰ درصد فضا به فضای سبز هستیم.

انصاری تصریح کرد: باید صنعت نفت را سبز کنیم تا روح زندگی بگیرد و در سال جاری ۷۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای سبز و کاشت درخت و درختچه و نهال و چمن‌کاری و ... در مناطق زیرمجموعه صنعت نفت هزینه شده است.

وی یادآور شد: محیط زیست یعنی محیط زندگی و هر میزان این محیط را بهتر و تمیزتر و پاک‌تر تحویل دهیم، قطعا زندگی زیباتر و با کیفیت‌تر می‌شود و عزم صنعت نفت برای سبزترشدن صنعت جدی است.

کد خبر: ۱۴۰٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha