۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳
نصب پرده تخلف بر سردرب یک قصابی در همدان| تخلف ۳ مرتبه تکرار شده است
سرپرست تعزیرات حکومتی همدان خبر داد:

نصب پرده تخلف بر سردرب یک قصابی در همدان| تخلف ۳ مرتبه تکرار شده است

همدان - یونسی، سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از نصب پرده تخلف برای یک قصابی در همدان خبر داد و گفت: تکرار تخلف موجب نصب پرده بر سردرب واحدهای متخلف و تصاعدی شدن جریمه می شود.

مرضیه یونسی در گفتگو با خبرنگار بازار از نصب پرده تخلف بر سردرب یک قصابی در همدان خبر داد و گفت: تکرار تخلف موجب نصب پرده بر سردرب واحد های متخلف و تصاعدی شدن جریمه می شود.

وی عنوان کرد: واحدهای صنفی که دارای چندین سابقه محکومیت در تعزیرات حکومتی باشند علاوه بر جزای نقدی برای آنها نصب پرده و با تکرارتخلف پروانه واحد لغو خواهد شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: براساس سیاستهای سازمان تعزیرات حکومتی و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با گزارش ارسالی مشخص شد یک واحد قصابی نسبت به فروش گوشت تاریخ مصرف گذشته اقدام کرده که پس از معدوم سازی گوشت در محل، شعبه سوم تعزیرات حکومتی همدان نامبرده را به دلیل داشتن مرتبه سوم سابقه تخلف علاوه بر جریمه نقدی شش برابری به نصب پارچه تخلف بر سردرب این واحد به مدت دو هفته محکوم کرد و پس از قطعیت حکم توسط اجرای احکام تعزیرات حکومتی همدان اجراشد.

یونسی افزود: با استناد به قانون نظام صنفی سابقه تخلف واحدهای صنفی در مرتبه سوم شش برابر جریمه و ۱۴ روز نصب پرده، در مرتبه چهارم هشت برابر جریمه و ۳۰ روز نصب پرده، مرتبه پنجم و بیشتر ۱۰ برابر جریمه ۶۰ روز نصب پرده، ۶ ماه تعطیلی واحد و ۶ ماه تعلیق پروانه کسب و در مراحل بالاتر لغو پروانه خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۰٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha