۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
۳۲۵ میلیارد ریال در در بخش مخابرات شهرستان مریوان سرمایه گذاری شده است
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۳۲۵ میلیارد ریال در در بخش مخابرات شهرستان مریوان سرمایه گذاری شده است

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به توسعه و ارتقای زیرساخت ها و بسترهای مخابراتی در شهرستان مریوان، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۲۵ میلیارد ریال در شهرستان مریوان سرمایه گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان آزاد حکمت با اعلام این مهم که بیشترین سهم سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۰ به شهرستان مریوان اختصاص یافته است، افزود: این اعتبار در راستای اجرای ۵۶ پروژه مخابراتی با هدف توسعه و تقویت سطح کیفی و کمی محصولات و سرویس های مخابراتی قابل ارائه به مشتریان هزینه شده است.

وی ضمن تشریح اقدامات و پروژه های به اجرا در آمده در این شهرستان، عنوان کرد: زیرساخت های ارتباطی در سه حوزه سیستم های مخابراتی، شبکه انتقال و ارتباطات سیار ارتقا یافته اند.

وی با بیان اینکه توسعه و ارتقا زیرساختهای شبکه انتقال به منظور افزایش سطح کیفی خدمات و سرویس های اینترنت پرسرعت و تلفن همراه مخابرات در اولویت برنامه های تدوین شده برای شهرستان مریوان قرار گرفت اظهارداشت: اجرای ۳۶ پروژه در این حوزه با نصب و راه اندازی سیستمهای مورد نیاز و CWDM ها در نقاط شهری و روستایی موید این مهم است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: ایجاد مراکز جدید مخابراتی، تعویض سوئیچ های قدیمی و جایگزنی سیستم های جدید، ظرفیت سازی برای افزایش پورت های جدید ADSL از اقداماتی است که در راستای ایجاد و ارتقای ظرفیت های مخابراتی در قالب ۱۴ پروژه در حوزه سیستم های مخابراتی عملیاتی شده اند.

حکمت با اشاره به اینکه با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان تلفن همراه و ارائه خدمات مطلوب تر به آنها پروژه های مختلفی در حوزه شبکه ارتباطات سیار اجرا شده است، اضافه کرد: نصب و راه اندازی سایت های جدید تلفن همراه و ارتقای تکنولوژی سایت های موبایل به۳Gو ۴G از دیگر عملکردهای مخابرات منطقه در شهرستان مریوان است.

وی همچنین ابراز داشت: به منظور ارائه خدمات و محصولات با کیفیت تر به مردم این شهرستان پروژه های دیگری با سرمایه گذاری قابل توجه تدوین شده است که بخشی از آنها در حال حاضر در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان مرزیِ مریوان به عنوان یک منطقه آزاد تجاری، دریچه‌ای به سوی توسعه و تحولاتِ بزرگ اقتصادی برای استان به شمار می‌رود، عنوان کرد: این مجموعه در راستای توسعه و ارتقای سطح کیفی و کمی زیرساخت ها و سرویس ها، به منظور جلب رضایت مشتریان و گردشگران داخلی و خارجی از خدمات مخابراتی با همت دو چندان همکاران همواره گام های بلندی برخواهد داشت.

کد خبر: ۱۴۰٬۰۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha