۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
۱۴۰ سرمایه گذار داخلی و خارجی در شهرک های صنعتی قزوین جذب می شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

۱۴۰ سرمایه گذار داخلی و خارجی در شهرک های صنعتی قزوین جذب می شود

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: جذب ۱۴۰ سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان برای سال آینده هدف گذاری شده است. 

به گزارش بازار به نقل روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین، رضا صفاری افزود: پیش بینی می شود برای جذب این میزان سرمایه گذار حدود ۱۵۰ هکتار زمین دارای زیرساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران واگذار شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین افزود: برنامه یاد شده در قالب هدف گذاری ابتدایی شرکت برای سال آینده است و امکان دارد مانند سال جاری شاهد تحقق بیش از پیش برنامه ها و جذب سرمایه گذار بیشتر از رقم یاد شده باشیم.

این مسوول گفت: در سال آتی همچنین برنامه ریزی شده تا ۳۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل و توسعه زیرساخت ها در شهرک های صنعتی استان قزوین با هدف کمک به جذب سرمایه گذاری در بخش تولید هزینه شود.

وی با اشاره به اهمیت توجه به صنایع با فناوری بالا(هایتک) و ضرورت استقرار آنها در شهرک های صنعتی با هدف گسترش تولیدات دانش بنیان، اظهار داشت: یکی از اولویت های شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در سال آینده ایجاد فضاهای کوچک صنعتی به منظور استقرار صنایع و شرکت های دانش بنیان خواهد بود.

صفاری با بیان اینکه براساس چشم اندازهای ترسیم شده سال آینده باید استان قزوین به رشد اقتصادی بالای هشت درصد دست یابد،افزود: لازمه تحقق این هدف گذاری، توسعه سرمایه گذاری در بخش تولید است بنابراین با همه توان در این خصوص تلاش خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در کناب جذب سرمایه گذاران داخلی، تلاش داریم تا سرمایه گذاران خارجی متقاضی فعالیت در کشورمان را نیز در شهرک ها و نواحی صنعتی استان جذب کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآور شد: در سال جاری ۲ سرمایه گذار خارجی در زمینه صنایع آهن آلات و آلومنیوم در شهرک های صنعتی حکیمیه بویین زهرا و خرمدشت تاکستان جذب شدند.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

کد خبر: ۱۴۰٬۰۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha