۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶
 ۴۵۰ پروژه زیربنایی در شهرکهای صنعتی مازندران اجرا شده است
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

۴۵۰ پروژه زیربنایی در شهرکهای صنعتی مازندران اجرا شده است

ساری - مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: طی پنج سال گذشته بیش از ۴۵۰ پروژه زیربنایی و توسعه در شهرک ها و نواحی صنعتی استان اجرا شده است.

سید مصطفی موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به فعالیت ۴۰ شهرک و نواحی صنعتی در استان گفت: طی پنج سال گذشته بیش از ۴۵۰ پروژه توسعه ای و زیرساختی در این مناطق اجرا شده که اشتغال زایی خوبی نیز به همراه داشته است.

وی با اظهار اینکه این طرح ها شامل گازرسانی، فیبر نوری و غیره است، ارزش آن را بیش از ۹۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: گازرسانی از جمله پروژه های زیربنایی بوده و اکنون عملیات گازرسانی به ۱۰ شهرک صنعتی استان در دست اقدام است.

موسوی با بیان اینکه سرمایه گذاری بحدود ۱۸ هزار میلیارد ریال در بخش صنایع غذایی در شهرک های صنعتی استان صورت گرفته است ادامه داد: حدود ۱۹ هزار نفر در این بخش اشتغال دارند و از جمله صنایع پیشران استان محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران همچنین میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در بخش صنایع شیمیایی را بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان سرمایه گذاری زمینه اشتغال حدود ۱۴ هزار نفر را فراهم کرده است.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت هایش به تجهیز برخی شهرک های صنعتی استان به نیروهای برق با مقیاس کوچک خبر داد و گفت: ۲۰ قرارداد در این زمینه با سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.

کد خبر: ۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha