۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
فعالیت ۱۶ شرکت و واحد دانش بنیان و فناور البرز در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا
رئیس پارک علم و فناوری البرز :

فعالیت ۱۶ شرکت و واحد دانش بنیان و فناور البرز در حوزه پیشگیری و مقابله با کرونا

کرج- رئیس پارک علم و فناوری البرز از تولید و فعالیت ۱۶ شرکت و واحد دانش بنیان و فناور خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز ، عطاء الله ربانی در نشست مجازی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاونان با روسای پارک‌های علم و فناوری کشور، دستاوردها و فعالیت های پارک علم و فناوری البرز در زمینه مبارزه ملی و همگانی با بیماری کووید-۱۹  (کرونا) را تشریح کرد.

ربانی با اشاره به فعالیت ها و تلاش های پارک علم و فناوری البرز افزود: سه شرکت در حوزه تولید ماسک با ظرفیت حدود ۴۰ هزار ماسک در روز، هشت شرکت با ظرفیت حدود ۹۰ هزار لیتر ژل و مواد ضد عفونی کننده در روز و دو شرکت در زمینه تولید لباس با ظرفیت بیش از۳۰۰۰ دست لباس بیمارستانی در روز و سه شرکت در زمینه  تولید محصولات و تجهیزات پزشکی و درمانی فعالیت می کنند.

رئیس پارک علم و فناوری گفت: این ۱۶ شرکت از جمله شرکت های دانش بنیان و فناوری بودند که توانستند خدمات شایانی را به جامعه ارائه نموده و برای کشور و مردم مفید و موثر واقع شوند.
وی افزود: تولید تونل های ضدعفونی کننده، تولید کیت های آزمایشگاهی، تولید تب سنج دیجیتالی، تولید دستگاه اوزون ساز و ... از دیگر دستاورهای شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری البرز در این شرایط کرونایی در کشور بوده است.

رئیس پارک علم و فناوری البرز در این زمینه با اشاره به اینکه صدور مجوزهای تولید محصولات توسط شرکت های دانش بنیان از سوی دستگاه های ذیربط باید تسهیل شود افزود: همچنین باید برای ارائه وام و تسهیلات برای شرکت های کوچک در مقایسه با شرکت های بزرگ تمهیدات بیشتری اندیشیده شود.

کد خبر: ۱۳٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha