۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
تنها  ۶۰ درصد از تعهد تسهیلات بانکی مسکن جانبازان در قزوین محقق شده است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

تنها ۶۰ درصد از تعهد تسهیلات بانکی مسکن جانبازان در قزوین محقق شده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: سالانه تنها ۶۰ درصد از سهیمه تسهیلات بانکی مسکن جانبازان، ایثارگران و خانواده های شهدا در قزوین محقق می شود.

غلامرضا حقایق پور ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار بازار در قزوین اظهار داشت: براساس سهمیه ای که بنیاد شهید و امور ایثارگران برای استان های مختلف کشور تعیین کرده است باید سالانه بیش از ۱ هزار و ۱۰۰ مرود تسهیلات مسکن به خانواده های جانبازان، شهدا و ایثارگران در استان قزوین پرداخت شود که سال گذشته تنها ۶۵۰ فقره تسهیلات به این قشر عزیز پرداخت شد.

وی بیان کرد:  طی سال گذشته ۳۰۹ فقره تسهیلات حمایتی به خانواده های این قشر پرداخت شده است و مابقی سهمیه سال گذشته تا پایان امسال به واجدین شرایط در استان قزوین پرداخت می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خاطرنشان کرد: این تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد و بازپرداختی ۲۰ ساله در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

حقایق پور افزود: این تسهیلات تنها یکبار برای هر خانواده قابل دریافت است و تنها در صورتی که خانواده محترم جانبازان، ایثارگران و شهدا قبلا از تسهیلات ۲۰ میلیون تومانی استفاده کرده و بازپرداخت آن را پیش از سال ۹۶ انجام داده باشند میتوانند دوباره وام خرید مسکن دریافت کنند.

وی عنوان کرد: وام مسکن جانبازان، شهدا و ایثارگران در شهر قزوین ۱۰۰ میلیون تومان، مابقی شهرها ۸۵ میلیون تومان و روستاها ۵۰ میلیون تومانی است و امیدواریم با همراهی مسئولین و بانک های استان قزوین بتوانیم تمامی سهمیه استان را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

کد خبر: ۱۳٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha