۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸
افتتاح و بهره برداری از ۵ طرح صنعتی و تولیدی در کاشان
با حضور معاون وزیر صمت انجام شد؛

افتتاح و بهره برداری از ۵ طرح صنعتی و تولیدی در کاشان

اصفهان - با حضور رسولیان، معاون وزیر صمت پنج طرح صنعتی و تولیدی در کاشان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش بازار در حاشیه سفر علی رسولیان معاون وزیر صمت به کاشان پنج طرح تولیدی و صنعتی در کاشان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

عملیات اجرایی شبکه انتقال فاضلاب شهرک امیرکبیر کاشان یکی از طرح های مذکور بود که با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان و در مسیری به طول ۷۵ کیلومتر آغاز شد.

افتتاح شرکت تولیدی پمپ های استاندارد آتش نشانی در کشور یکی دیگر از طرح های تولیدی و صنعتی بود که امروز در کاشان با حضور معاون وزیر افتتاح و به بهره برداری رسید؛ این شرکت صنعتی که تولیدات آن قابلیت صادرات به دیگر کشورها را دارد با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال راه اندازی شده است.

با افتتاح این شرکت که سالانه پنج هزار عدد پمپ را می سازد، برای بیش از ۱۵ نفر زمینه اشتغال زایی فراهم شده است.

افتتاح و بهره برداری از یک شرکت پلیمری سومین طرحی بود که با حضور معاون وزیر صمت در کاشان انجام شد؛ این کارخانه که با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال تاسیس شده است می تواند زمینه اشتغال بیش از ۱۰۰ نفر را فراهم کند.

این شرکت که در زمینه تولید ورق های شومیز فعالیت می کند، در حال حاضر توان تولید ۱۱ هزار تن از محصولات خود را دارد.

طرح توسعه یک شرکت پلیمری از جمله دیگر طرح های افتتاح شده با حضور علی رسولیان معاون وزیر صمت می باشد که این طرح با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال و زمینه اشتغال زایی ۲۰ نفر به بهره برداری رسیده است.

آخرین طرح افتتاح شده امروز در کاشان مربوط به افتتاح نخستین مرکز معاینه فنی سنگین است که در مساحتی به وسعت یک هزار و ۸۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال هزینه ساخته شده است که برای اولین بار در کاشان انجام‌شده است.

کد خبر: ۱۳۹٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha