۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار جدید به پروژه انتقال آب از سد طالقان اختصاص یافت
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین:

۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار جدید به پروژه انتقال آب از سد طالقان اختصاص یافت

قزوین- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت:۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار جدید به پروژه انتقال آب از سد طالقان از محل اعتبارات تنش آبی و هدفمندی یارانه‌ها اختصاص یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای قزوین، یدالله ملکی اظهار داشت: طرح انتقال آب از سد طالقان به شهرستان آبیک از پروژه های بسیار مهمی است که با پیگیری استاندار، نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، وزارت نیرو و شرکت آب منطقه ای تاکنون بخوبی پیش رفته و امیدواریم با تخصیص اعتبارات باقیمانده هرچه سریعتر این پروژه تکمیل شود.

وی اضافه کرد: در دو ماه اخیر به دلیل عدم تزریق اعتبارات کارگاه به حالت نیمه فعال و تعطیل درآمده بود که با پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه در هفته اخیر ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر به این پروژه اختصاص یافت و ما توانستیم کارگاه را مجدداً فعال کنیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین تصریح کرد: اخیراً مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از محل تنش آبی و ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات هدفمندی یارانه ها به استان اختصاص یافت و ما با جذب این منابع مالی جدید توانستیم عملیات انتقال آب را مجدداً در مسیر حرکت قرار دهیم.

ملکی گفت: لوله های تولید شده برای باقیمانده مسیر خط انتقال آبرسانی در حال انتقال به محل کارگاه می باشد و امیدواریم تزریق اعتبارات تداوم یابد تا بتوانیم بسرعت این طرح را به پایان برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین یادآورشد: در حال حاضر این طرح بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل طرح به ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیازمندیم که امیدواریم با پیگیری های لازم بتوانیم آن را نیز دریافت کنیم.

وی در پایان گفت: در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز و تزریق بموقع آن امیدواریم تا خرداد ماه سال آینده این پروژه مهم تکمیل شده و مردم آبیک بعد از دو دهه از آب شرب گوارا و سالم برخوردار شوند.

کد خبر: ۱۳۹٬۸۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha