۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰
انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان باز هم به تعویق افتاد | درخواست سرپرست جدید از وزیر راه
با نظر رستم قاسمی؛

انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان باز هم به تعویق افتاد | درخواست سرپرست جدید از وزیر راه

در حالیکه قرار بود انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی کشور ۲۳ اسفند ماه برگزار شود وزیر راه و شهرسازی از تعویق یک ماهه این انتخابات خبر داد.

بازار؛ گروه راه و مسکن: انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی کشور که دیروز اعلام شده بود ۲۳ اسفند ماه برگزار خواهد شد امروز رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که این انتخابات بنا به درخواست سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور یک ماه دیگر به تعویق فتاد.

وزیر راه و شهرسازی دو روز پیش در نامه ای به هیئت مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان ها برگزاری انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان را ۲۳ اسفند اعلام کرده بود.

در این نامه آمده بود که «نظر به برگزاری نهمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها و با توجه به این که حد نصاب لازم برای رسمیت جلسات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان حضور دو سوم اعضا تعیین شده است که در شرایط فعلی محقق نبوده و شورای مرکزی از رسمیت ساقط شده و ادامه فعالیت آن دارای ایراد قانونی و حقوقی است.

از این رو با نگرش به اختیارات حاصل از قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب سال ۱۳۷۴ و آیین نامه اجرایی آن به این وسیله از همه اعضای اصلی هیئت مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها برای حضور در جلسه فوق العاده هیئت عمومی سازمان که با توجه به همه گیری بیماری کووید ۱۹ (کرونا) به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد دعوت به عمل می آید.

بنا بر گزارش های رسیده در حالی قرار است انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ برگزار شود که این شورا با اخطارهایی که به احمد خرم رئیس سابق سازمان نظام مهندسی ساختمان داد، توسط رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی برکنار و به جای او حمزه شکیب را به سرپرستی این سازمان برگزیند.

کد خبر: ۱۳۹٬۷۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha