۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
ارسال ۱۶۲ میلیارد متر مکعب گاز از مجتمع گاز پارس جنوبی به شبکه سراسری
مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی خبر داد:

ارسال ۱۶۲ میلیارد متر مکعب گاز از مجتمع گاز پارس جنوبی به شبکه سراسری

بوشهر- هاشم‌زاده فرهنگ مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی از ارسال ۱۶۲ میلیارد متر مکعب گاز از مجتمع گاز پارس جنوبی به شبکه سراسری از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

هادی هاشم‌زاده فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ابتدای سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شد، مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای افزایش ظرفیت تولید و فرآوری گاز هم‌قسم شد و در آمار نیز به نتایج ارزشمندی رسیدیم.

وی افزود: پایداری در تولید و تامین گاز کشور در فصل سرد زمستان یک مسئولیت سنگین است و با وجود مشکلات تحریم و همچنین بحث کرونا، یک لحظه هم تولید گاز متوقف نشد و با کیفیت بالایی کار انجام گرفت.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: متخصصان بومی و کارکنان شریف مجتمع در گرمای طاقت‌فرسای تابستان و سرمای زمستان شبانه‌روزی فعالیت و تلاش کردند و اجازه ندادیم فصل زمستان با کمبود گاز در منازل روبه‌رو شویم.

هاشم‌زاده فرهنگ تصریح کرد: فرآورش روزانه ۵۵۰ میلیون متر مکعب برای تامین گاز مردم صورت پذیرفت که نشان دهنده تلاش بی وقفه کارکنان و متخصصان صنعت گاز است.

وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۶۲ میلیارد متر مکعب گاز شیرین از مجتمع گازی پارس جنوبی به خط سراسری ارسال شده است.

مدیر عامل مجتمع گازی پارس جنوبی گفت: با بهبود وضعیت کرونا در کشور و فعالیت بیشتر در پالایشگاه‌ها، سال ۱۴۰۱ سال پرباری برای مجموعه پارس جنوبی خواهد بود و امیدواریم عمل کرد کارکنان صنعت گاز موجبات رضایت خاطر مردم شود.

کد خبر: ۱۳۹٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha