۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
رعایت حقوق مسافران هوایی و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی در ایام نوروز
ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی تاکید کرد

رعایت حقوق مسافران هوایی و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی در ایام نوروز

سیدی، سرپرست شرکت فرودگاه‌ها گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با تأکید بر رعایت حقوق مسافر و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی در فرودگاه های کشور تشکیل شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا سیدی، سرپرست شرکت فرودگاه‌ها گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و تأکید بر رعایت حقوق مسافر و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی در فرودگاه های کشور و معرفی عباس وفایی سرپرست اداره کل تدارکات و تامین تجهیزات به عنوان مسئول ستاد سفرهای نوروزی تشکیل شد.

سیدی در این نشست که با حضور معاونین و مدیران کل ستادی مرتبط شرکت فرودگاه ها برگزارشد، بیان کرد: کلیه واحدهای ستادی می بایست در صورت نیاز در حوزه های کاری خود دستورالعمل ها در خصوص تسهیلات سفرهای نوروزی را تهیه و ابلاغ کنند.

اعلام آخرین وضعیت پروازهای فوق العاده نوروزی، استقرار اورژانس و ضرورت ارائه خدمات نوروزی، رصد و پایش رخدادهای امنیتی از جمله شرایط اضطرار در ستاد و فرودگاه‌های کشور، تعیین شیفت و کشیک به منظور آمادگی جهت پاسخگویی به نیاز فرودگاه های کشور، برگزاری کمیته حفاظتی و امنیتی جهت تمهیدات لازم تا قبل از تعطیلات نوروز در فرودگاه ها، نظارت جامع و کامل بر غرف تجاری جهت جلوگیری از هرگونه گران فروشی و تضییع حقوق مسافر، برگزاری جلسات مرتبط با ارگان های ذیربط و حضور مستمر آنان جهت پاسخگویی و رفع نیاز مسافران از جمله مصوبات این نشست بود.

به گزارش شرکت فرودگاه ها، سیدی در پایان تاکید کرد:‌ رعایت موارد فوق جهت حفظ حقوق مسافران و مراجعان به فرودگاه های کشور لازم الاجرا است.

کد خبر: ۱۳۹٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha