۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
گردشگران در ایران سیم‌کارت و خدمات بانکی دریافت می‌کنند
با امضای تفاهم‌نامه چهارجانبه؛

گردشگران در ایران سیم‌کارت و خدمات بانکی دریافت می‌کنند

تفاهم‌نامه‌ای چهارجانبه برای رفاه حال گردشگران در ایران امضا شد که براساس آن گردشگران در ایران سیم‌کارت و خدمات بانکی دریافت می‌کنند.

به گزارش بازار به نقل از بانک رفاه کارگران، «حامد فروزان» افزود: با امضای این تفاهم‌نامه سامانه‌ای ایجاد می‌شود که در بستر آن گردشگران صاحب سیم‌کارت گردشگری، دسترسی به اینترنت و خدمات بانکی خواهند شد.

وی تأکید کرد: همواره یکی از موضوعات و مشکلات گردشگران نداشتن راه ارتباطی و خدمات بانکی بوده است که با ابتکار اداره کل امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همراهی بانک رفاه کارگران، شرکت رایتل و معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این مشکلات حل خواهد شد.

فروزان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در این همکاری چهارجانبه حضور گردشگران تسهیل گردد و در نتیجه آن شاهد حضور بیشتر گردشگران در ایران باشیم.

وی اظهار داشت: این تفاهم‌نامه بین شرکت رایتل برای اهدای سیم‌کارت گردشگری، بانک رفاه جهت ارائه خدمات بانکی به گردشگران و معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل بین‌الملل وزارت تعاون در راستای مأموریت جذب گردشگر به ایران امضاء خواهد شد.

وی تصریح کرد: این نشست و امضای این تفاهم‌نامه در واقع آغازی برای اجرا و زمینه‌سازی در راستای ارائه این خدمات در بخش گردشگری است.

کد خبر: ۱۳۹٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha