۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
۶۰۰ گروه جهادی آذربایجان‌غربی درطرح‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مشارکت دارند
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

۶۰۰ گروه جهادی آذربایجان‌غربی درطرح‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مشارکت دارند

ارومیه- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی گفت: ۶۰۰ گروه جهادی، خیریه‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های دانشجویی، رسانه و خبرنگار در این استان فعال هستند.

رضا عزتی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بیش از یک‌هزار نفر از جهادگران استان، در گروه‌های جهادی عضویت دارند و در امور جهادی استان مشارکت می‌کنند، ادامه داد: این گروه در ساخت ده‌ها واحد مسکونی، آبرسانی به چندین روستا، حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل، توزیع کفش برای ایتام با ستاد اجرایی فرمان امام مشارکت داشته اند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه جهادگران فعال این استان در توزیع بسته‌های معیشتی برای افراد و خانواده‌های آسیب‌دیده‌ از کرونا مشارکت کرده است، گفت: این ستاد در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا، تاکنون ۴۰۷ هزار و ۴۹۹ بسته معیشتی در این استان توزیع کرده است.

عزتی با بیان اینکه در مرحله نخست طرح رزمایش همدلی و احسان که به دلیل شیوع بیماری کووید ١٩ اجرا شده، ۲۸ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان توزیع شد، افزود: در مرحله دوم نیز ۴۲ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان و در مرحله سوم ۸۰ هزار پرس غذای گرم در سطح استان توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی گفت: در مرحله چهارم، ۳۰ هزار بسته معیشتی برای توزیع در نظر گرفته شده که ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان است.

عزتی ادامه داد: در دو مرحله نیز انواع بسته‌های معیشتی، آموزشی و بهداشتی بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع کرده و مرحله هفتم نیز در استان در حال اجراست.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی بیان کرد: طرح رزمایش اصل سلامت نیز در استان اجرا شده و در این راستا ٣٠ هزار بسته بهداشتی ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سطح جامعه پخش شده است.

وی تاکید کرد: اهدای ۱۵۰ ویلچر به کودکان زیر ۱۴ سال، اهدای ۵۰ هزار مترمربع زمین‌های دیم‌زار، ارائه خدمات پزشکی در دهه فجر به زوج‌های نابارور و همچنین کاشت حلزون گوش برای کودکان زیر ۱۴ سال از دیگر اقدامات این نهاد است.

عزتی با بیان اینکه با هدف تامین ویلچر معلولین مناطق کم برخوردار طرح مثبت حرکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در آذربایجان غربی آغاز شد، گفت: اجرای طرح مثبت حرکت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام راحل با هدف تامین ۲۷ هزار دستگاه ویلچر برای معلولین مناطق کم برخوردار کشور در آذربایجان غربی هم آغاز شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در قالب این طرح ۱۵۰ دستگاه ویلچر بین معلولان استان توزیع می شود، ارزش ریالی این ویلچرها را بیش از سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: اجرای این طرح تا زمانی که ویلچر گروه هدف در استان تامین شود ادامه خواهد یافت.

ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان‌غربی فعال بوده و در بخش‌های مختلف به خصوص در شهرستان‌های محروم وارد عمل شده وخدمات رسانی در بخش‌های مختلف از جمله ساخت مسکن برای محرومان، اشتغالزایی در مناطق مختلف و امور خیریه از عمده وظایف مهم این ستاد در آذربایجان‌غربی است.

کد خبر: ۱۳۹٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha