۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸
شکل گیری الگوی قیمت حیاتی برای دوج کوین| بررسی اهداف قیمتی پیش روی دوج
تحلیل بازار رمزارزها؛

شکل گیری الگوی قیمت حیاتی برای دوج کوین| بررسی اهداف قیمتی پیش روی دوج

سقوط روز یکشنبه در بازار کریپتو، که با خروج آندره کرونژ، توسعه‌دهنده برتر دیفای از پروژه‌های فانتم و Yearnبرن فایننس آغاز شد، نتوانست پیش‌بینی انجام شده برای بهبود قیمت دوج کوین را تقویت کند.

به گزارش بازار، سقوط روز یکشنبه در بازار کریپتو، که با خروج آندره کرونژ، توسعه‌دهنده برتر دیفای از پروژه‌های Fantom و Yearn Finance آغاز شد، نتوانست پیش‌بینی انجام شده برای بهبود قیمت دوج کوین را تقویت کند. با این حال، الگوی گُوِه در حال تحول می‌تواند شانس رسیدن جفت دوج کوین به مرز ۲۰ سنت را افزایش دهد.

تقاضا برای دوج کوین در روز دوشنبه تقریبا بسیار جزئی بود؛ خاموش شد زیرا شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شبکه رمز ارز شیبا اینو، با انتشار مجموعه‌ای از توئیت‌ها از توسعه‌دهندگان دوج کوین را به باد انتقاد گرفت.

دوج کوین نهایتا در روز یکشنبه ۳.۴۴ درصد سقوط کرد تا هفته جدید را با دور دیگری از فشار فروش آغاز کند. حجم پایین معاملات روز دوشنبه منجر به شکل گیری یک مقاومت کلیدی شد که آخرین بار در ۲۲ ژانویه ظاهر شده بود.

پیش بین قیمت دوج کوین
افزایش قیمت دوج کوین تنها در صورتی که الگوی نزولی گوه محقق خواهد شد. جفت DOGE/USDT در روزی که با حجم کم معاملات مشخص شد، ۰.۸۳ درصد کاهش یافت.

شکل گیری الگوی قیمت حیاتی برای دوج کوین| بررسی اهداف قیمتی پیش روی دوج


با این حال، اگر گاوها جهش را از نقطه ۰.۱۱۹۹ دلار آغاز کنند، مرز بالایی گوه را در معرض خروج از این الگو قرار خواهد گرفت. اگر تحرک قیمت این مرز را بشکند، الگوی گوه تکمیل شده و حرکت بعدی را به سمت ۰.۱۹۶۱ شکل خواهد داد.

گاوها همچنین باید از ۰.۱۶۳۴ برای رسیدن به این هدف پشت سر بگذارند. اگر پیشرفت قیمت به صمت اهداف صعودی همچنان ادامه یابد، یک مانع مقاومت اضافی در ۰.۲۱۹۵ (در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۱) ظاهر خواهد شد.

کد خبر: ۱۳۹٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha