۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
بروز رسانی فهرست نقاط حادثه خیز تا ۳ ماه آینده
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد

بروز رسانی فهرست نقاط حادثه خیز تا ۳ ماه آینده

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: صورت جلسه جدیدی برای تعیین نقاط حادثه خیز صورت نگرفته است اما فهرست جدید این نقاط با همکاری دستگاههای مسئول تا سه ماه آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش بازار، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در حاشیه مراسم پاکسازی حریم راه ها افزود: پاکسازی حریم راهها یکی از وظایف سازمان راهداری است که هم در طول سال و هم در آستانه نوروز صورت می گیرد و به همه استانها دستورالعملی برای آماده سازی جاده ها ابلاغ کردیم و برای زیبا سازی منظر جاده ها به صورت گروهی در همین هفته در اقدام می کنیم.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت : برای این طرح حدود ۱۰هزار راهدار و ۸ هزار ماشین آلات در سراسر کشور جهت پاکسازی حریم جاده ها آماده خدمت رسانی هستند. وی بیان کرد: در آستانه نوروز نقاط حادثه خیز در دو هفته آتی بازدید می شود که اگر علایم آشکاری سازی نقطه حادثه خیز امحا شده باشد با نصب تابلو، خط کشی و بنر، پیش آگاهی به رانندگان داده می شود.

اکبری در پاسخ به این سوال که چرا تعدا نقاط حادثه خیزی که پلیس اعلام می کند با آمار سازمان راهداری متفاوت است تصریح کرد: تعداد نقاط حادثه خیز سه سال پیش صورتجلسه شده ولی پلیس بر اساس آمار تصادفات، نقاط حادثه خیز را اعلام می کند و معتقد است نقاط حادثه خیز جدیدی به نقاط قبلی افزوده شده و در این مورد، در سه ماه آینده فهرست جدید بروز رسانی می شود.

وی در خصوص دوربین های جاده ای نیز گفت: کمتر از ۱۰ درصد دوربین های جاده ای خارج از سرویس هستند که به زودی به مدار برمی گردند و حدود هزار دوربین جدید نیز در جاده های کشور نصب می شود.

کد خبر: ۱۳۹٬۳۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha