طرح پایه گذاری تأمین اجتماعی هوشمند در سال ۱۴۰۱
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و آمار تامین اجتماعی خبر داد

طرح پایه گذاری تأمین اجتماعی هوشمند در سال ۱۴۰۱

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و آمار تامین اجتماعی از پایه گذاری طرح تامین اجتماعی هوشمند در سال ۱۴۰۱ با هدف ارائه خدمات به دور از محدودیت‌های زمانی و مکانی خبر داد.

به گزارش بازار، سیدعبدالله حسینیان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و آمار تامین اجتماعی امروز در نشست خبری، گفت: طرح ۳۰۷۰، مراجعات حضوری، ازدحام در شعب و کارگزاری‌های این سازمان در سراسر کشور را کاهش داده و موجب سهولت دسترسی مخاطبان به خدمات تأمین اجتماعی شده است.

وی بیان کرد: این طرح در حقیقت محدودیت‌های زمانی و مکانی را کاهش داده است و در سال جدید با پایه گذاری و تصویب طرح تأمین اجتماعی هوشمند، تمامی خدمات مورد نیاز جامعه هدف در کم‌ترین زمان ممکن در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

حسینیان در خصوص استقبال مردمی از این طرح گفت: کاهش مراجعات و ازدحام در شعب‌ این سازمان حاکی از رضایت و استقبال مردمی است.

وی با اشاره به ضرورت امنیت اطلاعات در این طرح اظهارکرد: یک کمیته تحت عنوان کمیته صیانت از اطلاعات با هدف جلوگیری از دخل و تصرف داده‌ها تشکیل شده است و هر گونه سوءاستفاده در این زمینه به کمیته مربوطه ارجاع و در خصوص مساله تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گفته وی، تاکنون گزارشی منوط بر دخل و تصرف دیتاها در این زمینه اعلام نشده است.

کد خبر: ۱۳۹٬۳۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha