۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
مجلس بیش از ۳ ماه در خصوص ارز ترجیحی جلسات علنی و غیرعلنی برگزار کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی:

مجلس بیش از ۳ ماه در خصوص ارز ترجیحی جلسات علنی و غیرعلنی برگزار کرد

رئیس مجلس در پاسخ به اظهارات نماینده شیراز در خصوص نحوه تصمیم گیری در خصوص ارز ترجیحی، گفت: مجلس بیش از سه ماه است که در خصوص ارز ترجیحی جلسات علنی و غیرعلنی برگزار کرده است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علیرضا پاک فطرت در نشست علنی نوبت سوم امروز (یکشنبه، ۱۵ اسفند ماه) و در خلال بررسی جزییات بودجه در بخش هزینه ای در تذکری ضمن انتقاد از نحوه بررسی بودجه در مجلس، گفت: مجلس ۱۷ آذر بودجه را تحویل گرفت و بعد جزییات بودجه با زحمات زیاد کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت. از اول اسفند هم جلسات علنی برای بررسی بودجه تشکیل شده منتها آیا با این همه تغییرات در تبصره ها، وضع بودجه بهتر شده است؟

وی ادامه داد: مجلس در ۱۵ روز بررسی بودجه خسته شد و در بین این خستگی، ارز ترجیحی را در عرض دو دقیقه تصویب کردید که نتیجه آن را در سفره مردم خواهید دید و دولت هم به تعهدات خود عمل نخواهد کرد.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اظهارات، موضوع مطرح شده را خارج از دستور کار دانست و گفت: کسی دو دقیقه‌ای رای نداده بلکه موضوع بررسی شده و سه ماه است که این موضوع را بررسی می کنیم و بارها جلسات علنی و غیرعلنی تشکیل دادیم، خواهش میکنم موارد را به این نحو مطرح نکنید.

کد خبر: ۱۳۹٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha