۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
عباس اکبری دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران و سوریه شد
با حکم معاون اول رییس جمهور؛

عباس اکبری دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران و سوریه شد

مخبر، معاون اول رییس جمهور در حکمی عباس اکبری را به عنوان مشاور خود و دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران و سوریه منصوب کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، محمد مخبر در حکم خود آورده است: جناب آقای عباس اکبری نظر به مراتب تعهد، شایستگی و توانمندی های جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مشاور معاون اول رییس جمهور» و دبیر ستاد توسعه روابط اقتصادی ایران و سوریه منصوب می شوید.

مخبر افزود: لازم است با بهره گیری از مجموعه توانمندی های کشور در جهت رفع موانع و گسترش روابط اقتصادی دو کشور از جمله پیشبرد برونگرایی اقتصاد (توسعه صادرات غیرنفتی) مبتنی بر سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و اعتلای این روابط و پیگیری تحقق توافق ها و تفاهم های حاصله در کمیسیون عالی مشترک اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سوریه با همکاری بخش های دولتی به ویژه طرف ایرانی کمیسیون مشترک اقتصاد و نیز بهره گیری از ظرفیت و توان بخش خصوصی به منظور مدیریت واحد و یکپارچه اقدام کند.

وی در این حکم تاکید کرد: امید است با اتکال به به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانونمداری» دولت مردمی، در انجام مسوولیت محوله موفق و موید باشید.

کد خبر: ۱۳۹٬۱۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha