۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی پارس از بهترین طرح‌های زیرساختی است
رئیس مجمع نمایندگان فارس:

خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی پارس از بهترین طرح‌های زیرساختی است

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: پروژه خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی پارس هم از نظر پدافند غیرعامل و هم از نظر بازگشت سرمایه از بهترین پروژه‌های زیرساختی است.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نفت، علیرضا پاک‌فطرت امروز (یکشنبه، ۱۵ اسفندماه) در آیین امضای تفاهم‌نامه تأمین منابع مالی احداث خط لوله مهرآران - فسا - شیراز (پارس) که با حضور وزیران نفت و اقتصاد بین شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و بانک تجارت امضا شد، گفت: یکی از وزیران کابینه که خوب انتخاب شد و مجلس نیز تلاش کرد از بدنه وزارت نفت باشد آقای اوجی بود، به‌گونه‌ای که هم تحصیلات مرتبط با صنعت نفت دارد و از بدنه و جنس نفت است.

وی افزود: مجلس شوری اسلامی روند کار همه وزیران را دنبال می‌کند به‌ویژه وزیر نفت که نقش حیاتی در اقتصاد کشور دارد. انصافاً وزیر نفت تاکنون تلاش‌های داخلی و بین‌المللی خوبی انجام داده که امضای تفاهم‌نامه امروز هم نشان می‌دهد وی کار را می‌شناسد.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس با بیان اینکه امیدوارم تفاهم‌نامه امروز به امضای قراداد منجر و کار با حضور آقای اوجی آغاز شود، تصریح کرد: مجلس برای سال آینده بانک‌ها را موظف کرد ۱۵۰ هزار میلیارد تومان در پروژه‌های زیرساختی سرمایه‌گذاری کنند که این طرح از همان پروژه‌هاست.

پاک‌فطرت اظهار کرد: پروژه خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی پارس هم از نظر پدافندغیرعامل و هم از نظر بازگشت سرمایه از بهترین پروژه‌های زیرساختی است.

کد خبر: ۱۳۹٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha