۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
آغاز طرح نوروزی تعزیرات حکومتی در استان همدان
سرپرست تعزیرات حکومتی همدان خبر داد:

آغاز طرح نوروزی تعزیرات حکومتی در استان همدان

همدان - یونسی، سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از آغاز طرح نوروزی تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: این طرح از ۱۴ اسفندماه شروع شده و تا ۱۳ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

مرضیه یونسی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز با همکاری دستگاه های نظارتی از جمله سازمان صمت، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، جهادکشاورزی و مرکز بهداشت در استان همدان کلید خورد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان گفت: هدف از اجرای این طرح افزایش و تولید پرونده نیست بلکه هدف اصلی این طرح طبق سال های گذشته علاوه بر انجام وظیفه ذاتی مجموعه یعنی رسیدگی و صدور حکم، حمایت از اقشار آسیب پذیر، سالم سازی فضای کسب و کار، نظارت بر توزیع کالا و خدمات و حضور موثر و حداکثری تعزیرات حکومتی برای برخورد با اخلال گران بازار است.

وی بابیان اینکه درهمین راستا با شروع طرح تیمی متشکل از مدیر کل و کارشناسان تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، بهداشت، نماینده استاندار و نماینده فرماندار در بازار حاضر و از یک برنج فروشی مقادیری برنج تایلندی تنظیم بازار ویک دستگاه چرخ مخصوص دوخت کیسه برنج کشف شد، عنوان کرد: همچنین یک انبار تجهیزات پزشکی برای بررسی ثبت موجودی در سامانه جامع انبارها بازرسی و صورت جلسه شد که در صورت احراز تخلف احتکار و ارسال گزارش نهایی از سوی سازمان صمت پرونده وی رسیدگی خواهد شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: برای چندین مرغ فروشی و میوه فروشی نیز پرونده عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و تخلفات بهداشتی تشکیل شد.

یونسی اضافه کرد: در این طرح روزانه هشت اکیپ در مرکز استان و شهرستانها از صبح تا ساعت ۱۹ عصر آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

کد خبر: ۱۳۸٬۹۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
      1 0
      ترو خدا به نهاوند و روستاهای نهاوند هم سری بزنید گرونی سر به فلک کشیده