۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
مصرف بنزین در زنجان ۵۲ درصد کاهش یافت
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان:

مصرف بنزین در زنجان ۵۲ درصد کاهش یافت

زنجان - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: با شیوع بیماری کرونا، مصرف بنزین در زنجان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۲۲ فروردین ماه بیش از ۵۲ درصد کاهش یافته است.

حمدالله حبیبی در گفتگو با خبرنگار بازار، به میزان مصرف بنزین در استان زنجان اشاره کرد و گفت: با شیوع بیماری کرونا ویروس مصرف بنزین در استان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۲۲ فروردین ماه بیش از ۵۲ درصد کاهش دارد.

وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی ۱۶ میلیون و ۸۷۷ هزار و ۴۰۰  لیتر بنزین در استان مصرف شده است و این نشان می دهد مردم در بیرون از خانه تردد نکردند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، گفت: مصرف بنزین از ۲۵ اسفند سال ۹۷ تا ۲۲ فروردین ماه سال ۹۸ حدود  ۳۴ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۷۰۰ لیتر بوده است.

حبیبی با بیان اینکه شرکت نفت زنجان نسبت به تامین نفت سفید در روستاهای استان برنامه‌ریزی کرده است، گفت: طی سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای استان توزیع شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، از فعالیت ۴۰ جایگاه سی‌ان‌جی در  استان خبر داد و گفت: این شرکت برای توسعه جایگاه سوخت در استان حمایت لازم از سرمایه گذاران را دارد.

کد خبر: ۱۳٬۸۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha