۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷
ضرورت ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به حوزه علم و فناوری|بخش خصوصی نباشد نمی توان انتظار تولید داشت
معاون علمی و فناوری رییس جمهور تاکید کرد؛

ضرورت ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به حوزه علم و فناوری|بخش خصوصی نباشد نمی توان انتظار تولید داشت

بجنورد- معاون علمی و فناوری رییس جمهور بر ضرورت ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی به حوزه علم و فناوری تاکید کرد و گفت: ما شتاب و تسهیل کننده حضور بخش خصوصی هستیم و تااین بخش نباشد انتظار تولید نداریم.

به گزارش خبرنگار بازار، سورنا ستاری عصر امروز در جلسه شورای اداری خراسان شمالی در بجنورد اظهار داشت: یکی از مزیت نوپا بودن این استان این است که می تواند با بهره مندی از تجارب و دانش سایر استان ها در مسیر توسعه شرکت های دانش بنیان گام بردارد.

وی افزود: تاکنون در بخش آموزش و پژوهش اعتبارات زیادی هزینه شده و زمانی این هزینه ها نتیجه می دهد که اثر آن را در اقتصاد کشور ببینیم.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور در ادامه درخصوص مشکلات زیرساختی خراسان شمالی قول مساعد داد و گفت: در تامین زیرساخت های مناسب برای توسعه علم و فناوری استان کمک خواهیم کرد.

ستاری به ظرفیت های استان خراسان شمالی در حوزه معدن اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی محور توسعه استان است که باید با آموزش ها و با ایجاد شرایط لازم برای کارآفرینی حمایت شود.

وی تصریح کرد: سرمایه ثبتی در صندوق پژوهش و فناوری استان پایین است که باید با مشارکت بخش خصوصی این صندوق توسعه یابد

گفتنی است در پایان این جلسه با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور به صورت ویدیو کنفرانس سه مرکز رشد و فناوری در شهرستان های بجنورد، اسفراین و مانه سملقان افتتاح شد.

کد خبر: ۱۳۸٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha