۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
سامانه پرداخت لحظه‌ای(پل) در بانک کشاورزی عملیاتی می‌شود
تا پایان سال؛

سامانه پرداخت لحظه‌ای(پل) در بانک کشاورزی عملیاتی می‌شود

سامانه پرداخت لحظه‌ای «پل» تا پایان سال جاری در بانک کشاورزی راه‌اندازی و امکان انتقال وجه بین‌بانکی با سهولت، سرعت و امنیت بیشتر و به‌ صورت لحظه‌ای فراهم می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل بانک کشاورزی، سامانه «پل» خدمتی جدید و استاندارد در سطح کشور است که با نظارت بانک مرکزی با حجم انبوه انجام شده و انتقال مبالغ خُرد مشتریان این بانک کارسازی خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تعیین وضعیت و پردازش طی چند ثانیه، کارمزد پایین‌تر نسبت به سرویس کارت به کارت، کارکرد ۲۴.۷ و بدون وقفه در تمام ایام سال از طریق حساب بانکی مشتریان و شبای حساب گیرنده از مهم‌ترین مزیت‌های سرویس پرداخت لحظه‌ای است.

این گزارش می افزاید، در نخستین گام، شعب این بانک و درگاه اینترنت بانک در سراسر کشور، تا پایان سال جاری آماده ارائه این خدمت به مشتریان خواهند بود و زیرساخت های دسترسی به این خدمت در بستر همراه بانک نیز آماده شده و تا پایان فروردین ماه سال آینده عملیاتی خواهد شد.

لازم به ذکر است سقف انتقال مبلغ مصوب شده توسط بانک مرکزی در درگاه شعبه تا مبلغ ۱۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال و درگاه اینترنت بانک و موبایل بانک تا مبلغ ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال است.

کد خبر: ۱۳۸٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha