۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
سقف تسهیلات اشتغال ارتباطات و فناوری استان سمنان ۵ برابر شد
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان:

سقف تسهیلات اشتغال ارتباطات و فناوری استان سمنان ۵ برابر شد

سمنان- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات سمنان گفت: سقف تسهیلات ارزان‌قیمت، برای توسعه فعالیت‌ها و اشتغال‌زایی شرکت‌های نوپا و غیرنوپا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات پنج برابر شد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی ارتباطات فناوری اطلاعات استان سمنان، سید یاسر حسن پور با اشاره به اینکه سقف ارایه تسهیلات به شرکت های حوزه فاوا از ۴۰۰ میلیون تومان در گذشته به دو میلیارد تومان در حال حاضر افزایش یافت، بیان کرد: چتر حمایت وزارت ارتباطات از جامعه هدف جهت ایجاد اشتغال پایدار است و در این طرح تمام شرکت‌های نوپا و غیرنوپا از این تسهیلات بهره‌مند می شوند.

وی با بیان اینکه حمایت‌های اعطایی در طرح فوق شامل کلیه شرکت‌هایی است که طرح کسب و کار آن‌ها مرتبط با حوزه فاوا است، افزود: در این طرح، شرکت‌ها می‌توانند با بهره‌مندی از منابع تسهیلاتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال جاری، ضمن توسعه حوزه فعالیت کسب و کار خود، زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی جدید را در استان فراهم آورند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت قانونی ایجاد شده، زمینه مناسبی برای توسعه فعالیت کسب و کارهای دانش‌بنیان در حوزه فاوا و در نتیجه توسعه اقتصادی استان است.

وی افزود: مشمولان و متقاضیان می‌توانند از طریق درگاه توان آفرین به نشانی اینترنتی tavanafarin.ito.gov.ir اطلاعات تکمیلی را دریافت و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

کد خبر: ۱۳۸٬۴۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha