۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
غفلت از برندسازی صنایع دستی اصفهان| داستانهای ناگفته نصف‌جهان مورد توجه باشد
کارشناس اقتصاد گردشگری:

غفلت از برندسازی صنایع دستی اصفهان| داستانهای ناگفته نصف‌جهان مورد توجه باشد

اصفهان- کارشناس اقتصاد گردشگری با تاکید بر ضرورت برندسازی صنایع دستی اصفهان گفت: استفاده از داستان‌های ناگفته اصفهان به ویژه در مبادی ورودی شهر به منظور کمک به رشد گردشگری باید مورد توجه باشد.

علی کرباسی زاده در گفت و گو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه گردشگری اصفهان نیازمند بازاریابی درست و استفاده از شیوه های نوین و ایده پردازی تبلیغاتی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است، اظهار کرد: پس از شیوع کرونا، گردشگری در هم دنیا دچار آسیبهای جدی شد اما مدتی است که صنعت گردشگری در همه جای جهان بار دیگر رونق یافته است.

وی افزود: مدلی از بازاریابی با رویکرد استفاده از ظرفیتهای داستانی در گردشگری اصفهان شکل گرفته است بدین شکل که زیبایی های گردشگری اصفهان با شیوه های جذاب رسانه ای از جمله بیان داستان‌های ناگفته در باره نصف جهان دنبال می شود.

نصب نمادهای داستان‌های ناگفته اصفهان در مبادی ورودی شهر
مشاور عالی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تاکید کرد: داستان‌های ناگفته اصفهان می‌تواند در پروازهای داخلی و خارجی مورد استفاده باشد ضمن اینکه با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز ایجاد نمادهای داستان‌های ناگفته اصفهان در مبادی ورودی شهر به همراه ارائه روایتی منسجم در دوره‌های تاریخی مختلف از اصفهان، لازم است مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تهیه مجموعه‌ای جامع از پتانسیل‌های اصفهان و شهرستان‌های آن در حوزه‌های مختلف، تهیه کتابچه‌های راهنمای جامع، برگزاری تورهای مناسبتی و موضوعی در حوزه‌های خوراک، ادبیات وغیره و به ویژه تهیه محتوای جداگانه برای مخاطب سالمند و کودک در مناسبتهای مختلف، ایام نوروز و مکانهای متنوع می تواند کمک کننده باشد.

برندسازی و بازاریابی دو نقطه قوت معرفی گردشگری اصفهان
کرباسی زاده با تاکید بر ضرورت برندسازی به عنوان یک نقطه هدف برای معرفی جذابیت‌های نصف جهان ابراز کرد: پس از برندسازی، بازاریابی صحیح نیز نکته قوتی است که می تواند این ظرفیت را به درستی به جامعه هدف بشناساند.

کد خبر: ۱۳۸٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha