۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
ایجاد بیش از ۲۰ هزار اشتغال توسط ستاد اجرایی فرمان امام در اصفهان
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان اصفهان مطرح کرد؛

ایجاد بیش از ۲۰ هزار اشتغال توسط ستاد اجرایی فرمان امام در اصفهان

اصفهان - حاجی رحیمیان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان اصفهان گفت: با اجرای طرح‌های اقتصادی این ستاد در استان اصفهان تاکنون بیش از ۲۰ هزار ظرفیت اشتغال ایجاد شده است.

تورج حاجی رحیمیان در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) یکی از نهادهای انقلابی است که در راستای محرومیت زدایی فعالیت می‌کند، اظهار داشت: کمک و همیاری برای بهبود اوضاع اقتصادی و کسب و کارهایی که فاقد حمایت لازم هستند نیز از جمله دیگر اهداف این سازمان است.

وی با بیان اینکه طرح‌های اشتغال‌زایی در استان اصفهان در قالب‌های کارگاهی، تسهیلات محور، اجتماع محور و مشاغل خرد و خانگی به خصوص برای زنان سرپرست خانوار است، ابراز داشت: با اجرای طرح‌های اقتصادی این ستاد در استان اصفهان تاکنون بیش از ۲۰ هزار ظرفیت اشتغال ایجاد شده است.

راه اندازی ۱۲ طرح بنگاه محور
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان اصفهان با بیان اینکه از مجموعه این طرح‌ها، ۱۲ طرح بنگاه محور راه اندازی شده است، تصریح کرد: این طرح ها سه هزار و ۸۸۵ ظرفیت اشتغال ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر این طرح ها پنج هزار و ۲۹۸ طرح اشتغال محور نیز برای مشاغل کوچک و خانگی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان اصفهان ایجاد شده است، تصریح کرد: ۱۵ هزار و ۸۹۴ ظرفیت اشتغال نیز با اجرای این طرح ها برای شهروندان استان اصفهان ایجاد شده است.

اجرای ۲۱ طرح تسهیلات محور با ظرفیت اشتغال ۲۵۰ نفر نیز در استان اصفهان
حاجی رحیمیان از اجرای ۲۱ طرح تسهیلات محور با ظرفیت اشتغال ۲۵۰ نفر نیز در استان اصفهان خبر داد و گفت: یک طرح کارگاهی نیز با ظرفیت اشتغال ۲۳ نفر با حمایت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در استان اصفهان اجرایی شده است.

کد خبر: ۱۳۸٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha