۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
رونمایی از نخستین عطر برگرفته از اسانس پسته در جهان| به دنبال راهیابی به بازارهای بین المللی هستیم
مدیرعامل شرکت عطر مایه پسته ایرانیان:

رونمایی از نخستین عطر برگرفته از اسانس پسته در جهان| به دنبال راهیابی به بازارهای بین المللی هستیم

رفسنجان- مرعشی، مدیرعامل شرکت عطر مایه پسته ایرانیان گفت: عطر برگرفته از اسانس طبیعی پسته برای نخستین بار در جهان رونمایی شد.

سید محمدباقر مرعشی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص محصولات برند عطر «بِنوا» اظهار کرد: این نام برگرفته از «بنه» است که در واقع از اجداد درختان کنونی پسته به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه محصولات بنوا بر پایه اسانس طبیعی پسته تولید می شود، افزود: کار پیش تولید نخستین عطر برگرفته از عطر پسته در دنیا را از مهرماه امسال آغاز کردیم.

مرعشی با اشاره به حمایت شرکت ملی صنایع ایران از تولید این محصولات گفت: این عطر هشتم اسفندماه جاری با حضور مسئولان ملی و استانی در تهران رونمایی شد.

عضو هیئت علمی دانشگاه ولی عصر رفسنجان اظهار کرد: این نخستین بار است که عطری برگرفته از پسته در دنیا تولید و روانه بازار می شود.

وی با اشاره به اینکه به دنبال گسترش بازارهای داخلی و راهیابی به بازارهای جهانی هستیم، افزود: نخستین سری محصولاتمان شامل عطرهای «دره راگه» و «باغ باران‌خورده» است.

مدیرعامل شرکت عطر مایه پسته ایرانیان بیان کرد: پژوهش و بازارسنجی برای آغاز تولید سایر محصولات هم در حال انجام است.

مرعشی با اشاره به کارکردهای گسترده پسته اظهار کرد: از این محصول کشاورزی با ارزش می توان تولیدات با ارزشی روانه بازار کرد.

کد خبر: ۱۳۸٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha