۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
آماده اجرای کامل طرح تعاونی شدن ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس هستیم
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

آماده اجرای کامل طرح تعاونی شدن ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس هستیم

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آمادگی کامل وزارت تعاون برای اجرای طرح تعاونی شدن دو باشگاه بزرگ و پرافتخار «استقلال و پرسپولیس» خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی مسکنی در دیدار با «رضا درویش» مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن گفت‌وگو پیرامون وضعیت اقتصادی باشگاه پرسپولیس، ظرفیت‌های مدل تعاونی برای حل مشکلات سرخابی‌ها و فرآیند واگذاری واقعی این باشگاه به هواداران، حامیان و پیشکسوتان مورد بررسی قرار گرفت.

مسکنی با تشریح ظرفیت‌های تعاونی‌ها و مدل پیشنهادی تعاونی برای واگذاری این دو باشگاه بیان کرد: پرسپولیس و استقلال دو باشگاه با سبقه تاریخی و عمق فرهنگی زیاد در بین مردم هستند و عموم مردم و هواداران عزیز متقاضی واگذاری درست و واقعی این دو باشگاه هستند و ما این دغدغه به حق مردم را درک می‌کنیم.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، با تأکید بر لزوم سپردن کار به مردم اشاره کرد: مدل تعاونی، مدلی اثربخش و کارآمد برای واگذاری واقعی این دو باشگاه به صاحبان واقعی آن یعنی مردم و پیشکسوتان است.

همچنین، در این نشست بنا شد کمیته‌ای برای بررسی و پیشنهاد نحوه تشکیل تعاونی‌های جامعه مخاطب پرسپولیس و فرآیند مالکیت مردم بر این باشگاه تشکیل شود.

کد خبر: ۱۳۸٬۳۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha