۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
تولید ۱۱ هزار و ۷۰۰ تن گوشت مرغ تا پایان فرودین سال آینده در همدان
معاون جهادکشاورزی همدان عنوان کرد:

تولید ۱۱ هزار و ۷۰۰ تن گوشت مرغ تا پایان فرودین سال آینده در همدان

همدان - معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی همدان از تولید ۱۱ هزار و ۶۶۴ تن گوشت مرغ برای تامین نیاز عید نوروز و ماه رمضان تا پایان فرودین ماه سال آینده در این استان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی استان همدان؛ علی دولو اظهار کرد:به منظور تامین گوشت مرغ مورد نیاز در عید نوروز و ماه مبارک رمضان طبق برنامه ریزی انجام شده از ابتدای بهمن ماه تا پانزدهم اسفندماه سال جاری تعداد پنج میلیون و ۴۰۰ هزار جوجه ریزی در مرغداری‌های استان انجام گرفته است.

وی افزود: با این‌میزان جوجه ریزی ۱۱ هزار و ۶۶۴ تن گوشت مرغ تا پایان فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تولید و نیاز عید نوروز و ماه رمضان تامین خواهد شد.

دولو همچنین از تخصیص و توزیع نهاده های دامی بین دامداران صنعتی، نیمه صنعتی و عشایری خبر داد و گفت: بهمن و دی ماه سال جاری میزان ۱۳ هزار و ۴۰۰ تن کنستانتره و ۲۵ هزار و ۱۹۰ تن ذرت، جو و سویا در بین دامداران صنعتی، نیمه صنعتی و عشایری توزیع شده است.

وی همچنین گفت: نهاده‌ها تا پایان سال شارژ شده و دامداران برای دریافت نهاده می‌توانند اقدام کنند ضمن اینکه برای سال آینده نیز نهاده جدید اعلام می‌شود.

کد خبر: ۱۳۸٬۱۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha