۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۸
دستگاه قضایی زنجان از تعطیلی ۲۲ واحد تولیدی جلوگیری کرد
رییس کل دادگستری استان زنجان:

دستگاه قضایی زنجان از تعطیلی ۲۲ واحد تولیدی جلوگیری کرد

زنجان-رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: دستگاه قضایی زنجان طی سال ۹۸ از تعطیلی ۲۲ واحد تولیدی جلوگیری کرد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در تشریح اقدامات و عملکرد دبیرخانه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه، اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۸ و همزمان با افزایش فشارهای اقتصادی به تولیدکنندگان، فعالان حوزه صنعت و اقتصاد و افزایش مراجعات و درخواست‌ها از خدمات این ستاد، توفیقات خوبی حاصل شده است.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: با پیگیری‌ها و مداخلات موثر و مجدانه ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه از ابتدای سال ۹۸ تاکنون چهار واحد تولیدی بزرگ با بیش از ۴۰۰ کارگر از تعطیلی کامل به چرخه تولید بازگشتند و همچنین از تعطیلی حداقل ۱۸ واحد تولیدی و اقتصادی به لحاظ بروز برخی مشکلات با اشخاص حقیقی و حقوقی، جلوگیری شد.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: فعالسازی شرکت‌ها و جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال دارای مشکل، بازدید از واحدهای صنعتی و مبارزه با مفاسد اقتصادی از جمله فعالیت‌های این ستاد در طول یک سال گذشته در راستای احیای واحدهای اقتصادی و رفع موانع تولید بوده که با تشکیل جلسات منظم و پیگیری‌های مستمر در جهت تحقق اهداف قوه قضائیه صورت گرفته است.

وی، مبارزه با مفاسد اقتصادی را از دیگر سیاست‌ها و فعالیت‌های این ستاد خواند و گفت: موضوع  مبارز با مفاسد اقتصادی، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی و از سیاست‌های برنامه تحولی قوه قضاییه است.

رییس کل دادگستری استان زنجان افزود: در این راستا دادگستری استان، اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار داد که می‌توان به تشدید مبارزه با مصادیق بارز فساد اقتصادی نظیر قاچاق و احتکار اشاره کرد.

صادقی نیارکی خاطرنشان کرد: تشکیل پرونده علیه زمین‌خواران کلان در منابع طبیعی و مجموعه موسوم به گاوازنگ، برخورد با برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان و تشکیل پرونده کیفری مربوط به یکی از سهامداران عمده یکی از شرکت‌های بزرگ در زنجان نیز بخش دیگری از اقدامات بود.

وی  اظهار داشت: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان نیز بخش دیگر از فعالیت‌های ستاد استانی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه است که در سال ۹۸ در مجموع از ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی استان بازدید به عمل آمده و ضمن استماع مشکلات این واحدها دستورات لازم جهت پیگیری و رفع موانع ومشکلات آن‌ها صادر شد.

کد خبر: ۱۳٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha