۲۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱
عرضه میوه تنظیم بازار تا پایان فروردین در قزوین ادامه دارد
رئیس صنعت، معدن و تجارت قزوین:

عرضه میوه تنظیم بازار تا پایان فروردین در قزوین ادامه دارد

قزوین - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: عرضه میوه شب عید تا پایان فروردین ماه در قزوین ادامه خواهد داشت.

سعید نبیل ظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: همزمان با شیوع بیماری کرونا در کشور با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان قزوین در ۱۵ غرفه در سطح شهر میوه تنظیم بازار با عنوان میوه شب عید به شهروندان عرضه شد.

وی بیان کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و همچنین جلوگیری از افزایش قیمت میوه همزمان با عید نوروز بیش از یک هزار و ۹۰۰ تن میوه به استان قزوین وارد شد که یک هزار و ۲۰۰ تن پرتقال و ۷۰۰ تن سیب در غرفه های سطح شهر عرضه شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: شروع توزیع میوه شب عید از ۲۷ اسفند ماه در قزوین آغاز و تا پایان فروردین ماه نیز ادامه خواهد داشت.

نبیل افزود: با گذشت چند روز از عرضه میوه در غرفه های تنظیم بازار با تصمیم ستاد عرضه میوه در قزوین قیمت میوه در این استان کاهش یافت و سیب با قیمت پنج هزار و ۵۰۰ تومان و پرتقال با چهار هزار و ۵۰۰  به مردم عرضه شد.

وی همچنین از فروش اینترنتی میوه در استان قزوین خبر داد و بیان کرد: در این مدت دو سایت «قزوین من» و «زیم کالا» نسبت به فروش اینترنتی میوه شب عید در قزوین اقدام کردند و تا پایان عرضه نیز  فروش اینترنتی ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۱۳٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha