۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
۱۵ هزار بشکه فرآورده‌های نفتی در شاهرود تولید می‌شود
مدیرعامل شرکت پالایش نفت و گاز پیروزی شاهرود:

۱۵ هزار بشکه فرآورده‌های نفتی در شاهرود تولید می‌شود

شاهرود – مدیرعامل شرکت پالایش نفت و گاز پیروزی شاهرود بابیان اینکه ۱۵ هزار بشکه فرآورده‌های نفتی در این شرکت تولید می‌شود، گفت: درصدد افزایش تولیدات این شرکت به ۵۰ هزار بشکه هستیم.

به گزارش خبرنگار بازار، حمید وارسته صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید اعضای ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان از شرکت پالایش نفت و گاز پیروزی شاهرود ضمن بیان اینکه تولیدات این مجموعه در قالب تولید گاز ال پی جی، نفت سفید و گازوئیل است، اظهار داشت: در حال حاضر این شرکت ۱۵ هزار بشکه تولید فرآورده‌های نفتی دارد که با تأمین نقدینگی و انجام اقدامات لازم، آمادگی داریم تا تولیدات خود را تا خرداد سال آینده به ۵۰ هزار بشکه افزایش دهیم.

وی بابیان اینکه تولیدات روزانه این شرکت به مقدار یک هزار و ۸۰۰ تن توسط ۹۰ تریلی به مقصد بازار هدف، افغانستان ارسال می‌شود، افزود: صدور مجوز انبار اختصاصی با توجه به حجم زیاد تردد تریلی به این شرکت، برای انجام تشریفات گمرکی یکی از مهم‌ترین مطالبات ما است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پیروزی شاهرود گفت: تخصیص زمین، تأمین آب، صدور مجوز انشعاب گاز به‌صورت دائم، تأمین برق، استفاده از ظرفیت تسهیلات تبصره بند ۱۸ برنامه رونق تولید و ... ازجمله درخواست‌های دیگر این شرکت است.

وارسته بابیان اینکه تحقق این مطالبات نقش مؤثری در رونق تولید و بهبود نرخ اشتغال در این شرکت ایفا می‌کند، اضافه کرد: ارتقای شاخص‌های کمی و کیفی تولیدات این شرکت در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۱٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha