۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۴
تذکر نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش؛ تکلیف گروه سوم معلمان حق التدریس را مشخص کنید
در صحن علنی صورت گرفت؛

تذکر نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش؛ تکلیف گروه سوم معلمان حق التدریس را مشخص کنید

نمایندگان مردم در مجلس طی تذکراتی خواستار تعیین تکلیف گروه سوم معلمان حق التدریس از سوی رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش شدند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدمهدی فروردین در نشست علنی نوبت سوم امروز (یکشنبه ۸ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در تذکری شفاهی گفت: گروه سوم معلمان حق التدریس اکنون مقابل مجلس برای پیگیری موضع استخدام خود حضور دارند و از دورترین نقاط کشور در این محل حاضر شده اند. تصور کنید این افراد خواهران و دختران ما هستند، آیا حاضرید جایی برای استراحت نداشته باشند.

نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه به وزیر آموزش و پرورش تذکر دهید تا گروه سوم معلمان حق التدریس را تعیین تکلیف کند، بیان کرد: یا این افراد حق دارند و باید استخدام شوند و یا حق ندارند. اگر حق دارند که استخدام شوند، هر چه سریعتر اقدامات لازم را صورت دهید و امروز و فردا نکنند.

همچنین حجت الله فیروزی در تذکری شفاهی گفت: به وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم توجه به صدور احکام فرهنگیان تذکر می دهم. معلمان حق التدریسی هم اکنون در مقابل مجلس تجمع کرده و صدور احکام حق قانونی آنان است.

وی در ادامه اظهار کرد: مجلس در این زمینه قانون تصویب کرده است و معلمان حق التدریسی اکنون حق قانونی خود را می خواهند.

صدیف بدری نیز در تذکری خطاب به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش درخصوص تعیین تکلیف معلمان حق التدریس گفت: تعیین تکلیف مرحله سوم معلمان حق التدریس قانون خاص دارد و هیچ فردی نمی تواند برخلاف قانون عمل کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس تصریح کرد: در سریعترین زمان این مشکل را حل کنند، مسئولان خود را در این خصوص به بی خیالی نزنند.

کد خبر: ۱۳۷٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha