۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
۵۵۵ طرح تولیدی قزوین در دست ساخت است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

۵۵۵ طرح تولیدی قزوین در دست ساخت است

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۵۵۵ طرح تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مراحل مختلف ساخت و اجرا را پشت سر می‌گذرانند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین، رضا صفاری با بیان اینکه ۵۵۵ طرح تولیدی در قزوین در دست ساخت است، افزود: این طرح ها با سرمایه گذاری سرمایه گذاران بخش خصوصی در حال احداث هستند.

وی اظهار داشت: این طرح ها در مراحل مختلف اجرا و احداث از جمله دیوارکشی، فونداسیون، نصب سوله و نصب تجهیزات و ماشین آلات قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: با راه اندازی و بهره برداری از طرح های تولیدی در دست اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به طور مستقیم برای ۲۲ هزار نفر اشتغالزایی می شود و بیش از این مقدار نیز شاهد اشتغالزایی غیرمستقیم خواهیم بود.

صفاری افزود: سرمایه گذاری اسمی مربوط به این طرح های تولیدی در دست اجرا ۱۳۱ هزار میلیارد ریال است.

وی گفت: در کنار توسعه و تکمیل زیرساخت ها در شهرک ها و نواحی صنعتی، با هدف رونق و جهش تولید کمک به احیای طرح ها و واحدهای تولیدی راکد، پشتیبانی از طرح های در دست ساخت و جذب سرمایه گذاران جدید از اولویت های شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین به شمار می رود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین اظهار داشت: توسعه اراضی در شهرک های صنعتی تقاضا محور با هدف رونق سرمایه گذاری از دیگر اولویت های این دستگاه به شمار می رود.

کد خبر: ۱۳۷٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha