۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
خرید بیمه تکمیلی آنلاین، ۲۴ ساعته با بیشترین پوشش از بیمه دات کام

خرید بیمه تکمیلی آنلاین، ۲۴ ساعته با بیشترین پوشش از بیمه دات کام

هزینه‌های درمان به شدت افزایش داشته است. با اینکه اعلام شده در سال ۱۴۰۰، هزینه‌های درمان متوسط ۳۸ درصد افزایش داشته است؛ اما شواهد و گزارش‌ها چیز دیگری می‌گویند.

بیمه تکمیلی هزینه‌های درمانی را جبران می‌کند

بازار; گروه بانک و بیمه: هزینه‌های درمان به شدت افزایش داشته است. با اینکه اعلام شده در سال ۱۴۰۰، هزینه‌های درمان متوسط ۳۸ درصد افزایش داشته است؛ اما شواهد و گزارش‌ها چیز دیگری می‌گویند. در جراحی‌های عمومی و خدمات مرتبط و تشخیصی، هزینه‌های درمانی آن متوسط ۵۰% افزایش داشته است. به هر حال، با توجه به شرایط اقتصادی و کاهش درآمدها و بیکار شدن خیلی از افراد، جبران هزینه‌های درمانی برای افراد بسیار سخت شده است. بیمه های پایه هم فقط درصد کمی را پوشش می‌دهند. گاهی چنان میزان این پوشش بسیار کم است که بسیاری بیخیال استفاده از این نوع بیمه می‌شوند؛ اما همیشه برای هر مسئله‌ای، راه‌حلی وجود دارد. یکی از بهترین راه‌ها، استفاده از بیمه تکمیلی است. نوعی بیمه که در همین چند سال گذشته، رشد بالایی در استفاده داشته است.

اهمیت بیمه تکمیلی را خیلی از افراد می‌دانند؛ اما هنوز یک مسئله برای آن‌ها روشن نشده است. اینکه چگونه بهترین بیمه تکمیلی را خریداری کنند. این سؤالی است که در ادامه پاسخش را برای شما نوشته‌ایم.

بیمه تکمیلی چیست؟

بیمه تکمیلی که تحت عنوان بیمه درمان تکمیلی و بیمه تکمیلی درمان از آن یاد می‌شود، بیمه‌ای برای جبران هزینه‌های بالای درمان بیماری‌هاست. بخش زیادی از هزینه‌های درمان را در زمان بیماری یا حتی بعد از آن می‌توان به بیمه تکمیلی سپرد!

برای این که بتوانید بخش از زیادی از هزینه های درمان را به بیمه تکمیلی واگذار کنید، می‌بایست اول یک بیمه پایه داشته باشید؛ سپس بیمه تکمیلی تهیه کنید. شما می‌توانید هر سال با پرداخت مبلغ حق بیمه از پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی استفاده کنید. در واقع می توان گفت، خرید بیمه تکمیلی، یک آینده‌نگری هوشمندانه در روزهای سلامتی برای روزهای بیماری ست! به عبارت دیگر، این کار، تجربه عملی این جمله معروف را تداعی می‌کند " پیشگیری بهتر از درمان است".

مهم ترین دلیل و مزیت خرید بیمه تکمیلی در کاهش هزینه‌های درمانی است. هزینه‌هایی که واقعاَ جبران آن‌ها در این شرایط برای خیلی از افراد سخت شده است.

خرید بیمه تکمیلی آنلاین، ۲۴ ساعته با بیشترین پوشش از بیمه دات کام

با بیمه درمانی می‌توانید هزینه‌های پزشکی را جبران نمایید

نکات انتخاب شرکت بیمه تکمیلی

برای اینکه بتوانید بهترین بیمه تکمیلی را خریداری کنید، باید به چندین مورد توجه ویژه‌ای داشته باشید. در این اوضاع و شرایط باید شرکت بیمه‌ای را انتخاب که طرح آن‌ها بیشترین میزان پوشش را دارد و همچنین با بیشترین مراکز درمانی و بیمارستانی قراردادی برای پرداخت هزینه‌های درمانی شما را داشته باشد.

نکات انتخاب شرکت بیمه تکمیلی به صورت زیر است:

نوع بیمه تکمیلی

اولین مورد که باید مورد توجه قرار بگیرد، نوع بیمه تکمیلی انتخابی است. بیمه های تکمیلی در سه نوع عرضه می‌شود: انفرادی، گروهی و خانوادگی. بیمه انفرادی برای افرادی است که تحت پوشش بیمه پایه هستند یا خیر؛ اما می‌خواهند هزینه‌های درمانی خود را کاهش دهند. نوع خانوادگی هم برای آن‌هایی است که می‌خواهند خود و خانواده‌شان را تحت پوشش قرار دهند. نوع گروهی هم برای شرکت‌هایی با تعداد کارمندان زیاد است. خرید نوع گروهی به نظر مدیر شرکت بستگی دارد و او باید اقدام به خرید کند. همچنین امکن اضافه کردن اعضای خانواد در نوع گروهی هم وجود دارد. پس اول از همه در نظر بگیرید که کدام نوع برای شما به صرفه و بهتر است.

شرکت های عرضه کننده بیمه تکمیلی

شرکت‌های زیادی مانند سامان و تعاون و پارسیان هستند که بیمه تکمیلی عرضه می‌کنند. در انتخاب شرکت باید چندین مورد را در نظر بگیرید:

· میزان تعداد طرح ها

· میزان رتبه و امتیاز

· مراکز طرف قرارداد

· قیمت طرح های مختلف

· پوشش های آن

· نوع بیمه

مورد آخر اهمیت زیادی دارند. بعضی شرکت‌های بیمه فقط نوع گروهی را عرضه می‌کنند و بعضی شرکت‌ها نوع انفرادی بیمه درمان تکمیلی را دارند. پس اول از همه تعیین کنید که کدام نوع بیمه درمان را نیاز دارید.

برای مقایسه شرکت‌های ارائه دهنده بیمه درمانی و خرید بیمه تکمیلی آنلاین با کمترین قیمت و بیشترین پوشش ها می توانید به شرکت های فروش آنلاین بیمه نظیر بیمه دات کام مراجعه نمایید.

پرداخت خسارت بیمه تکمیلی درمان

دو روش برای پرداخت هزینه‌های مربوط به بیمه تکمیلی درمان وجود دارد:

مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد با معرفی نامه : اگر بیمه‌گر با مراکز درمانی قرارداد عقد کرده باشد، بیمه‌گزار به نمایندگی بیمه خود مراجعه نموده و با ارائه گواهی پزشک درباره الزام استفاده از پوشش‌های خدمات پزشکی، معرفی نامه مربوطه را دریافت می‌کند، سپس او به مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه‌گر مراجعه کرده و از خدمات مدنظر تا سقف تعهد بیمه با کسر فرانشیز بهره‌مند می‌گردد.

دریافت هزینه از مراکز پرداخت خسارت بیمه : بیمه گزار به مرکز خدمات درمانی دلخواه خود مراجعه نموده و خدمات درمانی را دریافت می نماید.سپس، او مدت زمانی محدود حداکثر چهار ماهه جهت ارائه گواهی پزشک و فاکتور هزینه های درمانی به مراکز پرداخت خسارت بیمه دارد تا هزینه مربوطه را با کسر فرانشیز و تا سقف تعهد بیمه دریافت نماید.

طرح ها و پوشش های بیمه تکمیلی

تمامی شرکت‌ها دارای طرح‌های مختلفی هستند. تفاوت طرح‌ها در پوشش‌ها و حداکثر سقف تعهد مالی است. طرح‌ها برای هر شرکت اختصاصی است و از کمترین تعهد تا بیشترین را دارند. این دیگر به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد که کدام یک از طرح‌ها را انتخاب کنید.

مورد بعدی پوشش‌ها است. پوشش‌های بیمه تکمیلی بیشتر شرکت ها با هم یکسان هستند؛ اما بعضی موارد ممکن است که در تعدادی از شرکت‌ها وجود نداشته باشند یا اینکه آن طرح، جبران هزینه‌های مربوط به عملی را پوشش ندهد. برای مثال، در بیشتر طرح‌های پایه و با قیمت پایین، هزینه‌های آزمایشگاهی و دندانپزشکی خیلی کم است یا اینکه اصلاَ وجود ندارند. پس قبل از خرید، حتما طرح‌ها را بررسی کنید که آیا آن هزینه مورد نیاز شما را پوشش می‌دهد یا خیر.

فرانشیز بیمه

بیمه تکمیلی صددرصد هزینه‌ها را پوشش نمی‌دهد. به عبارتی، بخشی از پرداخت هزینه که بین ۱۰ تا ۳۰ درصد است، بر عهده بیمه‌گزار خواهد بود. البته اگر بیمه‌گزار بیمه پایه داشته باشد، در بیشتر مواقع نیاز به پرداخت هزینه جداگانه نخواهد بود و آن عمل به صورت رایگان برای او محاسبه خواهد شد. باز باید گفت که مقدار فرانشیز در هر شرکتی متفاوت است.

مراکز طرف قرارداد

هیچ قانون و الزامی وجود ندارد که شرکت‌های بیمه را مجبور به طرف قرارداد با همه مراکز درمانی و بیمارستانی کند. هر شرکتی می‌تواند با هر مرکزی قرارداد ببندد. پیدا کردن این مراکز اهمیت زیادی دارد. قبل از خرید حتماَ بررسی کنید که آیا مراکز درمانی و بیمارستانی شهر محل سکونت شما با آن بیمه قرارداد دارند یا خیر. البته اگر هم قراردادی نداشته باشند، بعد با ارسال فاکتور و مدارک پزشکی می‌توانید خسارت را دریافت کنید؛ اما خب این مسئله هم زمان بر و هم هزینه‌بر خواهد بود. پس چه بهتر که به خود مراکز مراجعه کنید تا دیگر نیازی به پرداخت هزینه نداشته باشید.

خرید بیمه تکمیلی آنلاین، ۲۴ ساعته با بیشترین پوشش از بیمه دات کام

بیمه دات کام سامانه آنلاین خرید ارزان‌ترین بیمه

خرید بهترین بیمه تکمیلی از بیمه دات کام

چالش اصلی برای متقاضیان مقایسه شرکت‌های تکمیلی بیمه است. اگر بخواهید که به صورت عادی مقایسه کنید، هم وقت‌گیر خواهد بود و هم اینکه امکان مقایسه کاملی وجود نخواهد داشت؛ اما شما می‌توانید با استفاده از سایت بیمه دات کام، کارگزاری آنلاین فروش انواع بیمه، شرکت های بیمه را با هم مقایسه و بهترین را انتخاب و بعد اقدام به خرید بیمه کنید. فقط نیاز است تا به سایت bimeh.com مراجعه کنید. همچنین کارشناسان بیمه دات کام در خدمت شما هستند تا بتوانید بهترین بیمه تکمیلی را خریداری کنید.

راه‌های ارتباط با بیمه دات کام:

نشانی: تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

کد پستی: ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس: ۴۳۷۲-۰۲۱

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

کد خبر: ۱۳۷٬۷۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha