۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
بخشنامه امهال تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی در ایلام ابلاغ شد
مدیرکل بحران استانداری ایلام:

بخشنامه امهال تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی در ایلام ابلاغ شد

ایلام- مدیرکل بحران استانداری ایلام از ابلاغ بخشنامه امهال تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی ناشی از خشکسالی در این استان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، مجید بیگلریان اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر استانداری ایلام و سازمان مدیریت بحران کشور و نظر مساعد رئیس جمهور دستورالعمل و شیوه نامه چگونگی امهال تسهیلات ناشی از خشکسالی ۱۳۹۹- ۱۴۰۰ از طریق بانک مرکزی به بانک‌ها ابلاغ شد.

مدیرکل مدیریت بحران اظهار داشت: امروز هشتم اسفند ۱۴۰۰ به رغم وقفه چند ماهه ای که در شیوه نامه تسهیلات مذکور پیش آمد، امروز این مصوبه از طریق بانک مرکزی به بانک‌های عامل ابلاغ شده است.

بیگلریان بیان کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم تلاش داریم که سریعاً کارگروه موضوع بند (خ) ماده (۳۳) تشکیل جلسه داده و نسبت به معرفی ذینفعان در شهرستان‌هایی که در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تحت تاثیر خشکسالی قرار گرفته است، برای بهره‌مندی از امهال تسهیلات موضوع این تصویب نامه را به بانک‌های عامل معرفی کنند.

وی افزود: بانک‌های عامل موظف هستند طبق ضوابط و مقررات این شیوه نامه نسبت به امهال تسهیلات دریافتی خسارت دیدگان بخش کشاورزی که در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دچار خشکسالی شدند اقدام کنند.

وی در ادامه با عنوان این مطلب برای آمادگی و تسریع در کار قبلاً از طریق این اداره کل به فرمانداران ابلاغ شده که کارگروه بند (خ) ماده (۳۳) به ریاست فرماندار و با دبیری جهاد کشاورزی و با حضور بانک‌های عامل نسبت به تعیین ذینفعان اقدام کنند، افزود: مشکلی در معرفی کشاورزان خسارت دیده به بانک‌های عامل وجود ندارد و انتظار است بانک‌های عامل در انجام امورات تسریع کنند.

کد خبر: ۱۳۷٬۷۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha