۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
۵۳۰۰ پرونده اشتغال برای دریافت تسهیلات به بانک های استان مرکزی معرفی شد
سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی:

۵۳۰۰ پرونده اشتغال برای دریافت تسهیلات به بانک های استان مرکزی معرفی شد

اراک - سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: پنج هزار و ۳۵۳ پرونده با موضوع اشتغال استان مرکزی برای دریافت تسهیلات عمدتاً قرض الحسنه به بانک عای عامل معرفی شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط غمومی تعاون کار و رفاه اجتماعی مرکزی، جمشید امیدی با بیان اینکه تسهیلات اعتبار ابلاغی و همچنین تسهیلات قرض‌الحسنه بند تبصره ۱۶ کمیته امداد امام خمینی(ره) از جمله حمایت هایی است که از پرونده مشاغل در استان مرکزی انجام می شود، تاکید کرد: پنج هزار و ۳۵۳ پرونده با موضوع اشتغال استان مرکزی برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه به بانک عای عامل معرفی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون با کمک بانک های عامل سه هزار و ۳۲۳ پرونده توانسته اند وام خود را دریافت کنند، افزود: مجموعاً ۱۶۰ میلیارد ۵۵۵ میلیون تومان به این تعداد پرونده اشتغال، تسهیلات پرداخت شده است.

سرپرست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی بیان کرد: اعتبار ابلاغی تسهیلات قرض بند ب تبصره ۱۶ کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ۲۶۲ میلیارد تومان بوده که به همین میزان تخصیص یافته است.

امیدی افزود: انتظار می‌رود بانک های عامل استان مرکزی پرداخت این تسهیلات را تسریع کنند تا به اشتغال و تولید کمک خوبی شود.

کد خبر: ۱۳۷٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha