۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
بنیاد مستضعفان تسهیلات ارزان‌تری به متقاضیان اشتغالزایی پرداخت کند
استاندار همدان:

بنیاد مستضعفان تسهیلات ارزان‌تری به متقاضیان اشتغالزایی پرداخت کند

همدان - استاندار همدان گفت: بنیاد مستضعفان تسهیلات ارزان‌تری را در راستای حمایت از کارافرینی و ایجاد اشتغال در اختیار متقاضیان قرار دهد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با رئیس و مدیران عامل واحدهای وابسته به بنیاد مستضعفان استان با بیان اینکه مجموعه‌های تولیدی و خدماتی وابسته به بنیاد مستضعفان در استان رشد کمی و کیفی خوبی داشتند، اظهار کرد: باید بنیاد مستضعفان در حوزه بانک و سرمایه، منابع مالی خود را افزایش و بخش عظیمی از آن را در حوزه تسهیلات در راستای تولید و ایجاد اشتغال در استان قرار دهد.

وی گفت: مجموعه‌های تولیدی سیمان در استان همدان بسیار حائز اهمیت هستند و با آغاز نهضت ملی مسکن و سهم همدان که ساخت ۱۰۰ هزار واحد است، تولیدات سیمان هگمتان و نهاوند در حدود سه میلیون تن است.

استاندار همدان ادامه داد: سیمان نهاوند و هگمتان می‌توانند با تولید بیشتر، نقش مهمی در پیشبرد ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن در نهضت ملی مسکن و تامین نیاز استان ایفا کنند.

وی با بیان اینکه مدیریت استان برای افزایش سهمیه ورودی گاز صنایع استان به طور جدی در حال تلاش و پیگیری است، تأکید کرد: توقع مردم و دولت در شرایط فعلی کشور از بنیاد مستضعفان، عملکرد مبتنی بر کمک، مساعدت و نقش‌آفرینی موثر درحوزه‌های اقتصادی است.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: انتظار می‌رود تسهیلاتی که بنیاد مستضعفان در حوزه کارآفرینی و اشتغال در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد، با کمترین و نازل‌ترین سود ارائه شود تا الگویی در کشور باشد.

کد خبر: ۱۳۷٬۵۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha