۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
نمایشگاه سوغات و صنایع دستی لرستان برپا می‌شود
معاون گردشگری لرستان:

نمایشگاه سوغات و صنایع دستی لرستان برپا می‌شود

لرستان- فلاح وند، معاون گردشگری لرستان گفت: نمایشگاه‌های نوروزی سوغات و صنایع دستی لرستان برپا می‌شود.

اسکندر فلاح‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: با توجه به اینکه تاکنون ستاد ملی کرونا در خصوص برگزاری سفرهای نوروزی دستور خاصی نداده، احتمالا مسافرت‌های نوروزی برقرار است و نمایشگاهی هم در حوزه سوغات و صنایع دستی را از ۱۵ اسفند تا ۲۵ در محل نمایشگاه‌های دائمی استان به‌صورت مشترک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه ستاد ملی و استانی محدودیتی را نیز برای برگزاری نمایشگاه‌ها جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی اعلام نکرده‌است، افزود: نمایشگاه‌های نوروزی امسال را نیز از ۲۸ تا ۱۶ اسفند ماه برگزار می‌کنیم.

معاون گردشگری استان لرستان با بیان اینکه برنامه داریم که در اردیبهشت سال آینده یک نمایشگاه ملی در استان لرستان برگزار کنیم و از تمام کشور برای شرکت در این نمایشگاه دعوت به عمل آوریم، عنوان کرد: هر نمایشگاه نوروزی ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان هزینه در بر دارد.

وی تصریح کرد: فعالان صنایع دستی و گردشگری استان از حادثه سیل ۹۸ و کرونا آسیب زیادی دیدند بنابراین در نظر داریم یک سری نمایشگاه‌های حمایتی را برای آنها در نظر بگیریم و غرفه آرایی و مدیریت غرفه‌ها را نیز به‌صورت رایگان یا با هزینه‌های بسیار اندک انجام دهیم.

فلاح‌وند بیان کرد: هدف ما رونق سفرها در استان است که این مهم رونق اقتصادی را نیز به دنبال خواهد داشت و باید گردشگری را به عنوان یک صنعت پاک تقویت کنیم.

کد خبر: ۱۳۷٬۴۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha